Polska Grupa Energetyczna (PGE) wprowadziła pierwszy w Polsce program lojalnościowy dla odbiorców energii elektrycznej. Osoby, które zużywają dużo prądu, dostaną od PGE 150 darmowych minut rozmów w sieci telefonicznej Exatel. Do programu wytypowano sto tysięcy gospodarstw domowych.
- Rynek elektroenergetyczny w Polsce przechodzi największe przemiany od czasu jego powstania, a dodatkowo zostaje uwolniony rynek obrotu dla odbiorców detalicznych, w związku z czym obecnie nie wystarczy zwykła oferta czy również minimalne różnice w cennikach spółek ją sprzedających - powiedział cytowany w komunikacie firmy Jacek Socha, prezes PSE.
- Gospodarstwa nie muszą być klientami Exatela. Braliśmy pod uwagę wskaźnik zużytej energii - wyjaśnia na łamach "PB" Dominika Tuzinek-Szynkowska, rzecznik prasowy Polskich Sieci Elektoenergetycznych.
Uczestników programu odwiedzą konsultanci, którzy wyjaśnią, jak skorzystać z oferty. Exatel jest jednym z operatorów, którzy mogą świadczyć usługi WLR, czyli telefonię stacjonarną na bazie infrastruktury Telekomunikacji Polskiej - czytamy w "Pulsie Biznesu".
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE: minuty rozmów za prąd