1 lipca br. w ogólnopolskich mediach ruszyła kampania wizerunkowa Grupy Kapitałowej PGE, którą wspierają sponsorowani przez spółkę sportowcy - Anna Rogowska, Zofia Noceti-Klepacka oraz Michał Winiarski.
Koncepcja kampanii łączy ze sobą elementy animacji oraz realnego obrazu. Każdego ze sportowców wspiera inne źródło energii - w związku z tym kampania będzie miała trzy odsłony: „Wiatr” z Anną Rogowską (skok o tyczce), „Woda” z Zofią Noceti-Klepacką (windsurfing) i „Atom” z Michałem Winiarskim (siatkówka). Po zakończeniu Olimpiady w Londynie planowana jest kontynuacja działań, którą będą wspierać dodatkowo tyczkarze Łukasz Michalski oraz Paweł Wojciechowski.
Kampania trwać będzie od 1 do 26 lipca br.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGE rozpoczęła medialną ofensywę