- Już od blisko dwóch lat PGNiG oferował swoim klientom biznesowym także sprzedaż energii elektrycznej, ale wyniki nie były spektakularne. 1 września 2016 rozpoczęliśmy sprzedaż energii w pakiecie z gazem także klientom indywidualnym - mówi Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Henryk Mucha zapewnia, że z przeprowadzonych badań wynika, że klienci PGNiG oczekują kolejnych produktów dostarczanych przez tego samego sprzedawcę pod warunkiem, że towarzyszy temu wysoka jakość obsługi.
Zwraca uwagę, że zdecydowana większość klientów zużywających gaz kupuje również energię elektryczną, ale nie każdy kto kupuje energię elektryczną, używa jednocześnie gazu.
- Ten element jest dla nas szczególną inspiracją do zaangażowania się w proces sprzedaży energii – dodaje Henryk Mucha.
Informuje, że 20 proc. klientów, z którymi spółka rozmawiała i których potrzeby badała, założyło, że w ciągu najbliższych 2 lat zamierza zmienić sprzedawcę energii elektrycznej a 50 proc. klientów zadeklarowało, że chce kupować energię elektryczną i gaz u jednego sprzedawcy. To pozwala PGNiG pozytywnie patrzeć na perspektywy zdobywania rynku energii.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: PGNiG chce zdobyć dużą część rynku energii elektrycznej