PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Prezes Energi Obrót: chcemy zmienić segment sprzedaży

Autor: wnp.pl (ICH)
10-11-2017 12:25 |  aktualizacja: 10-11-2017 12:27
Prezes Energi Obrót: chcemy zmienić segment sprzedaży
Fot. Mat. pras.

Energa Obrót jest tak naprawdę oknem na świat grupy Energa. To my jesteśmy kontaktem z klientem, a w grupie mamy takie firmy jak Enspirion, Energa Oświetlenie, Energa Invest, które również oferują swoje produkty odbiorcom końcowym. Chcemy wprowadzić taki model, w którym będziemy oferowali wszystkie te produkty, nie tylko sprzedaż energii - poinformował Jarosław Dybowski, prezes Energi Obrót.

  • Podstawowym biznesem Energi Obrót pozostanie sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu, ale firma, jak zadeklarował jej prezes Jarosław Dybowski, zmienia się.
  • Energa Obrót chce działać jako integrator oferujący poza energią także wiele innych produktów i usług (rozwiązania energetyczne, komfort dla klientów, bezpieczeństwo klientów).
  • Segment sprzedaży grupy Energa, którego liderem jest Energa Obrót, w pierwszych 9 miesiącach br. osiągnął 24 mln zł zysku EBITDA wobec 63 mln zł zysku EBITDA w analogicznym okresie ub.r.
Podstawowym biznesem Energi Obrót pozostanie sprzedaż energii elektrycznej oraz gazu, ale firma, jak zadeklarował jej prezes Jarosław Dybowski, zmienia się. Jednym z przejawów zmiany będą nowe produkty mające służyć wzrostowi marży segmentu.

- W połowie roku przeanalizowaliśmy około 100 nowych produktów, które moglibyśmy zaoferować klientom. Z tego wybraliśmy około 20 do realizacji i poczynając od tego roku, będziemy je sukcesywnie wprowadzać na rynek - poinformował Jarosław Dybowski.

Na tym nie koniec. Energa Obrót chce, jak wynikało z przedstawionych informacji, działać jako integrator oferujący poza energią także wiele innych produktów i usług.

- Energa Obrót jest tak naprawdę oknem na świat grupy Energa. To my jesteśmy kontaktem z klientem, a w grupie mamy takie firmy jak Enspirion, Energa Oświetlenie, Energa Invest, które również oferują swoje produkty odbiorcom końcowym. Chcemy wprowadzić taki model, w którym będziemy oferowali wszystkie te produkty, nie tylko sprzedaż energii - poinformował Jarosław Dybowski.

Przedstawiony przez Energę Obrót model integratora obejmuje oferowanie rozwiązań energetycznych (wszystko, co związane z energią elektryczną), produktów podnoszących komfort klientów (m.in. rozwiązania dla samorządów, takie jak inteligentne oświetlenie czy inteligentny parking ) oraz produkty z obszaru nazwanego bezpieczeństwo (produkty z oferty ubezpieczeniowej).

Segment sprzedaży grupy Energa, którego liderem jest Energa Obrót, w pierwszych 9 miesiącach br. osiągnął 24 mln zł zysku EBITDA (rok wcześniej 63 mln zł), a jego wynik netto w tym okresie był ujemny i wyniósł minus 7 mln zł (rok wcześniej 28 mln zł zysku netto). W okresie pierwszych trzech kwartałów br. grupa Energa zrealizowała sprzedaż detaliczną energii elektrycznej na poziomie 15,2 TWh wobec 14,4 TWh rok wcześniej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Energa SA [ENG]

kurs:

8.75 PLN -0.04 (-0.46%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 129 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

585 596 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.