PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Proximus zakończył wdrożenie systemu do obsługi w PGE Łódzkim Zakładzie Energetycznym

Autor: wnp.pl
25-03-2010 10:52

W marcu integrator Proximus S.A. zakończył wdrożenie systemu do zarządzania kontaktami z Klientami w PGE Łódzkim Zakładzie Energetycznym SA.

Aplikacja CRM oparta o technologie Microsoft WSS 3.0. będzie wspomagała proces pozyskiwania nowych Klientów obejmując wszystkie jej etapy tj. kontakt z Klientem, rejestrację danych potencjalnego Klienta w Bazie Klientów, budowanie historii kontaktów z Klientem, obsługę ofertowania Klientów (w różnych formach - mail, poczta, telefon, SMS, fax).

Ponadto, w przypadku akceptacji oferty przez Klienta rozwiązanie umożliwia nadzór i realizację poszczególnych kroków procesu zmiany sprzedawcy – od wysłania umowy do Klienta, skończywszy na pozytywnej weryfikacji umowy przez właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego i rozpoczęciu sprzedaży energii. Warto dodać, iż wykonana aplikacja jest zintegrowana z innymi systemami służącymi do obsługi Klienta wykorzystywanymi przez PGE Łódzki Zakład Energetyczny SA.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 969 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP