Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

PTPiREE: granty inwestycyjne w konkursie dla samorządów

Autor: wnp.pl (ICh)
16-07-2015 16:00
PTPiREE: granty inwestycyjne w konkursie dla samorządów
fot. Andrzej Wawok

W ramach kampanii edukacyjnej o rynku energii elektrycznej „Polska. Z energią działa lepiej” trwa konkurs „Samorząd Przyjazny Energii”. Sześciu jego laureatów, którzy wyróżnili się działaniami na rzecz niezawodności i bezpieczeństwa dostaw energii elektrycznej, otrzyma granty inwestycyjne – informuje PTPiREE.

Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej (PTPiREE) , w roku jubileuszu 25-lecia swojej działalności, prowadzi kampanię edukacyjną „Polska. Z energią działa lepiej.”. Ma ona na celu budowę świadomości społecznej dotyczącej roli operatorów oraz bieżących wyzwań związanych z zapewnieniem niezawodnego przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej. Mimo strategicznej roli pełnionej przez operatorów, którzy zapewniają dostawy energii elektrycznej niezbędnej w codziennym życiu i pracy prawie 17 mln odbiorców, wiedza i świadomość społeczna dotycząca tego segmentu, ocenia PTPiREE, pozostaje ograniczona.
- Codzienne zadania, jakie wykonują pracownicy sektora przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej, sprawiają, że każdy z nas może korzystać z niej w sposób nieprzerwany. Krajowy System Elektroenergetyczny zapewnia transport energii od wytwórców do klientów za pomocą sieci przesyłowej i dystrybucyjnej. Prawidłowe działanie tego systemu ma bezpośredni wpływ na rozwój gospodarczy kraju i bezpieczeństwo jego mieszkańców. W ramach kampanii „Polska. Z energią działa lepiej” realizujemy szereg działań informacyjnych i edukacyjnych, które pomogą konsumentowi lepiej zrozumieć rolę jaką pełnią operatorzy systemów dystrybucji i przesyłu energii oraz jak wielkie jest ich znaczenie dla naszego codziennego życia. – powiedział Robert Stelmaszczyk, prezes zarządu PTPiREE.

Kampania „Polska. Z energią działa lepiej.”, nad którą patronat honorowy objęli m.in. minister gospodarki i prezes URE, zyskała także wsparcie partnerów zewnętrznych, w tym Federacji Konsumentów.

– Przeciętny polski konsument ma bardzo niewielką wiedzę o rynku. Dla większości oczywistością jest, że energię kupuje się od elektrowni. Podział na wytwarzanie, przesył, dystrybucję oraz obrót energią jest nieczytelny lub wręcz nieznany. Konsumenci nie odróżniają spółek dystrybucyjnych od sprzedawców, często nawet nie zdają sobie sprawy z ich odrębności. – podkreśla Kamil Pluskwa – Dąbrowski, prezes Federacji Konsumentów.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP