PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Rusza kampania URE zachęcająca odbiorców do zmiany sprzedawcy energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
01-07-2010 05:32
Rusza kampania URE zachęcająca odbiorców do zmiany sprzedawcy energii

Urząd Regulacji Energetyki rozpoczął kampanię informacyjną mającą uświadomić odbiorcom indywidualnym prawo do zmiany sprzedawcy energii - mówi Agnieszka Zawartko, dyrektor Gabinetu Prezesa URE.

URE przygotowuje kampanię informacyjną mającą uświadomić odbiorcom indywidualnym prawo do zmiany sprzedawcy energii. Na jakim etapie są przygotowania do rozpoczęcia kampanii?
- W przetargu wyłoniony został Wykonawca - Agencja Reklamowa DSK- która profesjonalnie wesprze URE przy realizacji kampanii. Ponieważ głównym celem kampanii jest wzmocnienie znajomości prawa do bezpłatnego i łatwego dokonania zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, przysługującego odbiorcom energii w gospodarstwach domowych, korzystamy z kilku nośników komunikacyjnych gwarantujących dotarcie do grupy docelowej. Będą to billboardy, pokazane w dwóch odsłonach: pierwsza w lipcu, a druga we wrześniu. Będą także spoty radiowe, wątek edukacyjny w popularnym polskim serialu telewizyjnym (M jak miłość - przyp. wnp.pl), artykuły sponsorowane oraz ulotki. Pracujemy nad dwoma wersjami ulotki informacyjnej - jedna będzie przeznaczona dla odbiorcy w gospodarstwach domowych, a druga dla odbiorców tzw. Trzeciego Wieku. Te ostatnie będą dystrybuowane podczas warsztatów edukacyjnych, które organizujemy w miastach wojewódzkich specjalnie dla tej grupy odbiorców energii. Przygotowane zostaną także plakaty małoformatowe dystrybuowane gminach i powiatach.

Kampania rozpoczęła się pod koniec czerwca warsztatami edukacyjnymi dla odbiorców tzw. Trzeciego Wieku, a zakończy w połowie października.

Jaki będzie koszt kampanii?

- Kampania w 85 proc. jest finansowana ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego, natomiast pozostałe 15 proc. pochodzi z rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie środków unijnych. URE nie dysponuje środkami pozwalającymi na prowadzenie kampanii edukacyjnych o charakterze ogólnopolskim, stąd ubieganie się o środki spoza budżetu urzędu. I skuteczne ich pozyskanie z linii finansowych przeznaczonych przez grantodawców na działania edukacyjno-informacyjne.

Realizując przetarg wybraliśmy najtańszą ofertę i udało nam się zaoszczędzić część środków, które - za zgodą NMF - wykorzystamy kontynuując działania edukacyjne adresowane do odbiorców w gospodarstwach domowych.

Czy spodziewają się Państwo, że kampania odniesie duży skutek? Obecnie opłacalność zmiany sprzedawcy energii w typowym gospodarstwie domowym jest niewielka, może wynieść kilkadziesiąt złotych rocznie...



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP