PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Ruszyła nowa kampania promocyjna PGE

Autor: wnp.pl (DC)
11-12-2014 06:51
Ruszyła nowa kampania promocyjna PGE
fot. Fotolia

PGE Polska Grupa Energetyczna ruszyła z nową, szeroko zakrojoną kampanią reklamową, pod hasłem „Zapewniamy energię”. „Są tacy, którzy widzą więcej, czerpią z tego, co nas otacza…” to pierwsze słowa spotów PGE Polskiej Grupy Energetycznej przygotowanych w ramach nowej kampania reklamowej.

- Kampania, która ruszyła w pierwszym tygodniu grudnia, ma na celu budowanie świadomości marki i podkreślenie jej ciepłego, przyjaznego każdemu klientowi, wizerunku. Kampania telewizyjna składa się z dwóch 30-sekundowych spotów – wprowadzającego i świątecznego. Przedstawia ludzi z pasją, którzy nie boją się realizować własnych marzeń. To główne przesłanie startującej właśnie kampanii – PGE zapewnia energię, by bez przeszkód można było poświęcić się swoim pasjom – wyjaśnia PGE.
Kampania reklamowa zakłada emisję spotów w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), kinie, VoD (video na żądanie). Nowe kreacje reklamowe PGE pojawią się również w prasie, internecie oraz na kilkuset nośnikach outdoorowych w całym kraju. Całość dopełniona zostanie działaniami niestandardowymi.

W Warszawie na placu przy stacji Metro Centrum stworzony zostanie mural nawiązujący do kampanii. Dodatkowo w Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i Warszawie w podziemnych przejściach przygotowany zostanie „mapping”, czyli świetlne widowisko, w którym „świetliki” z kampanii wchodzić będą w interakcje z przechodniami.

Na potrzeby kampanii powstała również specjalna strona internetowa. Każdy odwiedzający stronę będzie mógł za pomocą „świetlika” zwiedzić obiekty związane z działalnością PGE Polskiej Grupy Energetycznej – od kopalni po elektrownie. Ponadto na facebookowym profilu PGE zamieszczony został kreator kartek z życzeniami świątecznymi i noworocznymi, które użytkownicy będą mogli udostępniać swoim znajomym lub wysłać za pomocą unikalnego linka w wybrany przez siebie sposób. Na fanów profilu czeka również wiele konkursów o świątecznej tematyce.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends, za działania w Internecie – K2.pl, aktywność na Facebooku wspiera FaceAddicted, a zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Zenith Optimedia Group.

Grudniowa kampania reklamowa wprowadza nową platformę komunikacyjną, której kontynuacją będą działania prosprzedażowe w przyszłym roku kalendarzowym.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 745 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP