PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

RWE odpiera zarzuty UOKiK

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
22-04-2009 14:11

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi klienci i potencjalni klienci byli jak najlepiej informowani o naszych usługach - przekonuje Iwona Jarzębska, rzeczniczka RWE Polska. To reakcja na działania UOKiK, który wszczął postępowanie ws. rzekomego nieinformowania klientów RWE o warunkach dostawy energii.

O sprawie czytaj także: UOKiK zajął się RWE

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi klienci i potencjalni klienci byli jak najlepiej informowani o naszych usługach. Dlatego wszystkie istotne informacje na temat usług dostępne są na naszej stronie www, w Centrach Obsługi Klienta oraz na infolinii, która czynna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - informuje Iwona Jarzębska, rzeczniczka RWE Polska.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 525 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP