RWE odpiera zarzuty UOKiK

RWE odpiera zarzuty UOKiK
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi klienci i potencjalni klienci byli jak najlepiej informowani o naszych usługach - przekonuje Iwona Jarzębska, rzeczniczka RWE Polska. To reakcja na działania UOKiK, który wszczął postępowanie ws. rzekomego nieinformowania klientów RWE o warunkach dostawy energii.

O sprawie czytaj także: UOKiK zajął się RWE

Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi klienci i potencjalni klienci byli jak najlepiej informowani o naszych usługach. Dlatego wszystkie istotne informacje na temat usług dostępne są na naszej stronie www, w Centrach Obsługi Klienta oraz na infolinii, która czynna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu - informuje Iwona Jarzębska, rzeczniczka RWE Polska.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: RWE odpiera zarzuty UOKiK

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!