wnp.pl - portal gospodarczy

RWE Polska otwiera biura obsługi klienta w centrach handlowych

Autor: wnp.pl (DC)
26-07-2011 08:49

RWE Polska uruchomił punkt obsługi klientów w Centrum Handlowym "Arkadia". Jest to już druga "wyspa" RWE w centrum handlowym na terenie Warszawy. Pierwsza powstała w 2007 roku w Galerii Mokotów.

Zgodnie z przyjętą strategią, RWE Polska ma w planie otwieranie kolejnych tego typu stanowisk, które przejmą kontakty z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Następna "wyspa", dla klientów z terenu Ursynowa i okolic, w sierpniu stanie w Galerii KEN Center. Kolejne obiekty w centrach handlowych, czynne 7 dni w tygodniu, pozwolą na podniesienie efektywności oraz jakości bezpośredniej obsługi klientów – dzięki dogodnej lokalizacji i dłuższym godzinom otwarcia.
Trzy "wyspy" w centrach handlowych wraz z otwartym w zeszłym roku Centrum Klienta RWE przy ul. Rychlińskiego 2 oraz centrami Praga Południe i Żoliborz będą stanowiły sieć obsługi klienta RWE Polska na terenie Warszawy. Planuje się, że jedna wyspa obsłuży nawet do 4 tys. klientów miesięcznie.

- Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom będziemy jeszcze bliżej klientów w miejscach, które często odwiedzają – klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, którzy zarówno w badaniach satysfakcji, ankietach czy rozmowach wprost wyrażają akceptację dla tego typu rozwiązań - wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klienta i Bilingu RWE Polska.

W wyspach na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z na dostawy prądu od RWE. Konsultanci RWE będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną. Oprócz stacjonarnych punktów obsługi, RWE Polska umożliwia odbiorcom kontakt przez internetową platformę e-bok, gdzie możliwe jest śledzenie poziomu zużycia energii, terminów płatności faktur oraz kontakt z konsultantem. Dodatkowo działa całodobowa infolinia.

- Z wysp mogą korzystać nie tylko klienci indywidualni, ale również odbiorcy ze wszystkich grup taryfowych od A(TBC) do C(TBC) - dodaje Joanna Kalbarczyk.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Wnp.pl na Twitterze


OFERTY PRACY

34 573 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

WYSZUKIWARKA NIERUCHOMOŚCI

405 556 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

KATALOG FIRM

5 442 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Kategorie szkoleń: przemysł, nieruchomości, handel, branża spożywcza

Szkolenia dla samorządów

WYSZUKIWARKA PRZETARGÓW UZP

2 403 805 ofert w bazie


WYSZUKIWARKA KOMUNIKATÓW

394 662 komunikatów w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

MASZYNY, POJAZDY, USŁUGI

394 662 komunikatów w bazie

Kategorie


GORĄCE OFERTY MASZYN, POJAZDÓW I USŁUG

WYSZUKIWARKA OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

467 objektów w bazie
Wyszukiwanie zaawansowane

PARTNERZY

POLECAMY W SERWISACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Portal Spożywczy Farmer Nowy Przemysł Dla handlu Promocjada
    Property News Portal Samorządowy Giełda rolna Rynek aptek Infodent24 Koszyk cenowy
    Puls HR Property Design Rynek Seniora Jutro Starsi Sady Ogrody Centrum Kształcenia Liderów
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.