PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE Polska otwiera biura obsługi klienta w centrach handlowych

Autor: wnp.pl (DC)
26-07-2011 08:49

RWE Polska uruchomił punkt obsługi klientów w Centrum Handlowym "Arkadia". Jest to już druga "wyspa" RWE w centrum handlowym na terenie Warszawy. Pierwsza powstała w 2007 roku w Galerii Mokotów.

Zgodnie z przyjętą strategią, RWE Polska ma w planie otwieranie kolejnych tego typu stanowisk, które przejmą kontakty z klientami indywidualnymi i biznesowymi. Następna "wyspa", dla klientów z terenu Ursynowa i okolic, w sierpniu stanie w Galerii KEN Center. Kolejne obiekty w centrach handlowych, czynne 7 dni w tygodniu, pozwolą na podniesienie efektywności oraz jakości bezpośredniej obsługi klientów – dzięki dogodnej lokalizacji i dłuższym godzinom otwarcia.
Trzy "wyspy" w centrach handlowych wraz z otwartym w zeszłym roku Centrum Klienta RWE przy ul. Rychlińskiego 2 oraz centrami Praga Południe i Żoliborz będą stanowiły sieć obsługi klienta RWE Polska na terenie Warszawy. Planuje się, że jedna wyspa obsłuży nawet do 4 tys. klientów miesięcznie.

- Przez cztery lata funkcjonowania tego kanału obsługi obserwowaliśmy rosnącą liczbę korzystających z niego osób. Dzięki kolejnym wyspom będziemy jeszcze bliżej klientów w miejscach, które często odwiedzają – klient wszelkie sprawy związane ze świadczonymi przez nas usługami załatwi przy okazji zakupów i nie będzie musiał się specjalnie wybierać do centrum obsługi. W ten sposób wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych odbiorców, którzy zarówno w badaniach satysfakcji, ankietach czy rozmowach wprost wyrażają akceptację dla tego typu rozwiązań - wyjaśnia Joanna Kalbarczyk, dyrektor Obsługi Klienta i Bilingu RWE Polska.

W wyspach na terenie centrów handlowych, klienci będą mogli załatwić wszystkie formalności związane z energią elektryczną, w tym podpisać umowę z na dostawy prądu od RWE. Konsultanci RWE będą także pełnili rolę doradcy w kwestiach związanych ze świadczonymi przez firmę usługami i efektywnością energetyczną. Oprócz stacjonarnych punktów obsługi, RWE Polska umożliwia odbiorcom kontakt przez internetową platformę e-bok, gdzie możliwe jest śledzenie poziomu zużycia energii, terminów płatności faktur oraz kontakt z konsultantem. Dodatkowo działa całodobowa infolinia.

- Z wysp mogą korzystać nie tylko klienci indywidualni, ale również odbiorcy ze wszystkich grup taryfowych od A(TBC) do C(TBC) - dodaje Joanna Kalbarczyk.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


58 507 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 267 165 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 614 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szkolenia dla samorządów

2 732 710 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP