PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE Polska wprowadza e-fakturę dla klientów

Autor: wnp.pl (DC)
19-01-2012 10:46

Z początkiem stycznia br. RWE Polska umożliwiło rezygnację z otrzymywania faktur papierowych za pośrednictwem tradycyjnej poczty na rzecz faktury elektronicznej tzw. e-faktura.

Klienci, którzy zalogują się do e-boku i wyrażą zgodę na wystawianie dokumentów elektronicznych, otrzymywać będą e-mailem informację o dostarczeniu faktury wraz z podstawowymi danymi dotyczącymi płatności. Oryginał będzie dostępny na platformie e-bok w formie dokumentu pdf. Użytkownicy nowej usługi będą mieli możliwość wglądu do wszystkich e- faktur bezterminowo, w porządku chronologicznym.
Jak podkreśla RWE, główne korzyści wynikające z udostępnienia usługi e-faktura to m.in. dostęp z dowolnego miejsca na świecie w trybie 365 dni przez 24 godziny na dobę poprzez internet do wszystkich oryginałów faktur, ułożonych chronologicznie w formacie pdf. Klient ma otrzymywać regularne powiadomienia na skrzynkę e-mailową o wystawieniu e-faktury i udostępnieniu jej w e-bok, informację o zbliżającym się terminie płatności. Klient będzie miał dostęp do informacji o aktualnym stanie konta należności za energię elektryczną, w tym o ewentualnym zadłużeniu.

Dodatkowo wybierając elektroniczny obieg dokumentów zamiast tradycyjnej formy papierowej, konsument nie tylko może kierować się wygodą, ale także troską o środowisko naturalne. Rezygnacja wszystkich obecnych klientów RWE z otrzymywania faktury drogą tradycyjną, umożliwiłaby oszczędność emisji CO2 na poziomie 382 ton rocznie, co jest równoważne emisjom wytwarzanym przez przebycie 2,5 mln km przez średniej klasy samochód.

- Rezygnacja z faktur papierowych, oprócz oczywistych korzyści związanych z wygodą przy dokonywaniu płatności, przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego – oznacza mniej wyciętych drzew, a także ograniczoną emisję CO2 do atmosfery. Każdy kto zdecyduje się na otrzymywanie e-faktury będzie łączył dwa istotne aspekty codziennej działalności czyli własną wygodę z troską o otaczającą nas przyrodę. Wierzę, że coraz więcej klientów zdecyduje się na korzystanie z tej funkcjonalności – mówi Janusz Zieliński, menedżer w Departamencie Obsługi Klientów i Billingu , RWE Polska.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP