Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE rozpoczyna drugi etap kampanii "Świadoma Energia RWE"

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
27-10-2008 15:10

27 października br. startuje druga odsłona "Świadomej Energii RWE” - kampanii na rzecz racjonalnego korzystania z energii elektrycznej.

Pierwszy etap akcji, adresowany do gospodarstw domowych został teraz rozszerzony o praktyczne wskazówki dotyczące oszczędności energii w firmie, opublikowane w formie "Przewodnika Biznesowego”.
Akcja promowana będzie w prasie, na billboardach oraz na mobilnych nośnikach - tramwajach.

Kampania społeczna „Świadoma Energia RWE” realizowana jest od października 2007 roku. Celem akcji jest edukacja w zakresie racjonalnego korzystania z energii elektrycznej i promowanie idei oszczędności energii. Jak wykazały badania, przeprowadzone na zlecenie RWE Polska, ponad połowa Polaków jest skłonna zmienić swoje codzienne przyzwyczajenia, żeby racjonalnie korzystać z energii elektrycznej. Pierwszy etap kampanii „Świadoma Energia RWE” obejmował działania promujące oszczędność energii w domu, pozwalające zaoszczędzić nawet do 40 proc. energii, bez konieczności obniżenia komfortu życia.

- Zainteresowanie, z jakim spotkała się akcja skłoniło nas do rozszerzenia działań o porady, jak racjonalnie użytkować energię w miejscu pracy. Badania przeprowadzone przez ośrodek IPSOS wśród reprezentantów firm usługowych, produkcyjnych oraz administracji pokazały, że głównym powodem nie oszczędzania energii w miejscu pracy jest brak zaleceń ze strony pracodawcy. Przy tym, prawie połowa pracowników popiera wprowadzenie procedur oszczędzania energii w firmie i uważa oszczędność energii za sprawę istotną.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz aby ułatwić pracodawcom promocję idei, opracowaliśmy „Przewodnik Biznesowy” – kompendium wiedzy na temat potencjału oszczędności oraz korzyści wynikających ze zmniejszenia zużycia energii w firmie bez zmniejszania komfortu pracy. Przewodnik zaprezentujemy podczas kongresu dla naszych klientów biznesowych - powiedział Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska.

Kampanii medialnej, która będzie prowadzone od października do lutego, towarzyszą hasła ilustrowane zdjęciami z charakterystycznym motywem kabla, uświadamiające ile energii jest zużywanej niepotrzebnie: „Światło w pustym pokoju = 100 proc. energii wypalonej w ciemno” oraz „Niewyłączony monitor = 100 proc. skasowanej energii”.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP