PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej

Autor: wnp. pl (Ireneusz Chojnacki)
06-04-2011 17:00
RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej

RWE Polska zaczyna 7 kwietnia ogólnopolską kampanię sprzedaży energii elektrycznej adresowaną głownie do małych i średnich firm. Zapowiedziała, że nowym klientom zaoferuje prąd do 10 proc. taniej niż kupują teraz i da im możliwość samodzielnego ustalania miesięcznych opłat.

RWE nie chce zdradzać kosztów, ale przedsięwzięcie wygląda poważnie. Kampania reklamowa potrwa aż do końca czerwca i będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i Internecie.
- Polska jest dla nas bardzo ważnym krajem ponieważ jest to największy kraj Europy Środkowo-Wschodniej i największy też z nowych krajów Unii Europejskiej z rosnącym spożyciem energii elektrycznej (…) Dlatego podjęliśmy decyzję, żeby wesprzeć konkurencyjność na tym rynku i żeby wejść na rynek oferując nowy produkt - powiedział Filip Thon, prezes zarządu RWE Polska, podczas spotkania z dziennikarzami.

Kampania będzie się odbywała pod hasłem "Błękitny Prąd RWE". Z przedstawionych informacji wynikało, że RWE zaoferuje odbiorcom energię elektryczną do 10 proc. taniej niż kupują od obecnych swoich sprzedawców i da im możliwość określenia miesięcznych opłat przy założeniu wyrównania należności po 6 miesiącach. Propozycja będzie dotyczyła zawarcia umów na 12 miesięcy, a w czasie trwania umowy cena energii elektrycznej będzie stała. RWE liczy, że wskutek kampanii osiągnie wzrost rozpoznawalności marki i rozszerzy bazę kontaktów do odbiorców, ale przede wszystkim pozyskać nowych klientów.

- Estymując koszty kampanii musimy wziąć pod uwagę jaki będzie ostateczny cel, bo bez celu sprzedażowego ta kampania nie miałaby sensu. Nie będę podawał dokładanych liczb, bo to jest kwestia strategii firmy. Myślę, że kilka tysięcy klientów w miarę krótkim okresie czasu powinno zaakceptować nasze podejście, czyli dopasowanie produktu do ich potrzeb – ocenił Janusz Moroz, członek zarządu RWE Polska.

Nowa oferta RWE będzie miała charakter ogólnopolski. Jest adresowana przede wszystkim do małych i średnich przedsiębiorstw, których na koniec 2009 roku było w Polsce, według danych przedstawionych przez koncern, blisko 3,9 mln. O jakie pieniądze energetyka gra w tym sektorze odbiorców wynika pośrednio z danych RWE. Pokazują one, że większość małych i średnich firmy płaci za energię elektryczną 500 -1499 zł miesięcznie. RWE Polska podała, że w 2010 roku sprzedała około 6,7 TWh energii elektrycznej wobec około 6,6 TWh w roku 2009.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 745 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP