RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej

RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

RWE Polska zaczyna 7 kwietnia ogólnopolską kampanię sprzedaży energii elektrycznej adresowaną głownie do małych i średnich firm. Zapowiedziała, że nowym klientom zaoferuje prąd do 10 proc. taniej niż kupują teraz i da im możliwość samodzielnego ustalania miesięcznych opłat.

RWE nie chce zdradzać kosztów, ale przedsięwzięcie wygląda poważnie. Kampania reklamowa potrwa aż do końca czerwca i będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i Internecie.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: RWE rozpoczyna wojnę produktową, chce sprzedawać prąd nawet 10 proc. taniej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!