Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE Stoen Operator usprawnia przyłączanie nowych klientów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
26-11-2009 13:01

RWE Stoen Operator zmodernizował Centrum Obsługi Klienta Dystrybucja, które ułatwi przeprowadzenie procesu przyłączania nowopowstałych budynków do sieci elektroenergetycznej.

Nowa organizacja procesu w COK Dystrybucja ma pozwolić na szybsze załatwienie formalności związanych ze zwiększaniem mocy potrzebnej im w rozwijających się firmach i rozbudowywanych domach. W COK Dystrybucja, mieszczącym się przy ulicy Rudzkiej 18 w Warszawie, można uzyskać niezbędne informacje, dokumenty, a także na miejscu załatwić wszelkie wymagane formalności.
- Przyłączenie do sieci to złożony proces budowlany wymagający dopełnienia wielu formalności nie tylko po stronie RWE Stoen Operator. Szybkość procesu przyłączeniowego jest również uzależniona od decyzji stosownych organów administracji publicznej ale również od szybkości reakcji klienta w niektórych etapach. Rozumiemy, że dla klientów kluczowe są informacje o właściwej kolejności działań i związanych z tym najważniejszych terminów, których dotrzymanie pozwala na usprawnienie procesu przyłączeniowego – mówi Marek Szczechowicz z RWE Stoen Operator.

Troszcząc się o zapewnienie klientom pełnej orientacji zarówno w kwestii niezbędnych formalności jak i postępów w przebiegu sprawy, RWE Stoen Operator uruchomiło nową funkcjonalność na swojej stronie internetowej.

- Jest ona dedykowana tym klientom, którzy albo zamierzają przyłączyć energię do nowych inwestycji, albo planują zwiększyć moc przyłącza. Po zalogowaniu każdy z klientów w dowolnym momencie będzie miał dostęp do indywidualnego konta na którym jest możliwość podglądu swojej sprawy – dodaje Radosław Pacuk nadzorujący proces przygotowywania i uruchomienia portalu z ramienia RWE IT.

Oprócz wyjaśnień na temat poszczególnych elementów złożonego procesu, strona oferuje dostęp do niezbędnych dokumentów. Od ich prawidłowego wypełnienia i złożenia zależy uruchomienie procedur wynikających z obowiązującego prawa.

Nowa funkcjonalność na stronie internetowej zapewnia nie tylko transparentność procesu przyłączeniowego ale i podgląd online w dowolnym momencie działań, począwszy od wypełnienia wniosku i załączenia wymaganych dokumentów, poprzez złożenie wniosku, otrzymanie warunków przyłączenia i umowy przyłączeniowej, aż do finalnej realizacji przyłącza. Przez cały okres trwania procedury zakończenie poszczególnych etapów procesu przyłączeniowego jest raportowane klientowi poprzez wiadomości SMS i korespondencję mailową.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP