Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

RWE uruchamia aplikację mobilną na iPada i iPhone’a

Autor: wnp.pl (DC)
12-03-2013 13:05

RWE udostępniło nowy kanał komunikacji z klientem, czyli aplikację iRWE na telefony komórkowe. Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS. Dzięki nowej funkcjonalności klienci mogą znaleźć informacje dostępne również w internetowej wersji platformy e-bok dostępnej na internetowej stronie spółki.

- RWE uważnie obserwuje trendy na rynku i analizuje potrzeby konsumentów energii. Stawiamy na rozwiązania, których oczekują nasi klienci. Udostępniamy aplikację mobilną iRWE, która znacząco ułatwi i przyśpieszy komunikację z firmą - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w RWE Polska.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 336 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP