PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

RWE uruchamia aplikację mobilną na iPada i iPhone’a

Autor: wnp.pl (DC)
12-03-2013 13:05

RWE udostępniło nowy kanał komunikacji z klientem, czyli aplikację iRWE na telefony komórkowe. Aplikacja dostępna jest dla urządzeń mobilnych wyposażonych w system operacyjny iOS. Dzięki nowej funkcjonalności klienci mogą znaleźć informacje dostępne również w internetowej wersji platformy e-bok dostępnej na internetowej stronie spółki.

- RWE uważnie obserwuje trendy na rynku i analizuje potrzeby konsumentów energii. Stawiamy na rozwiązania, których oczekują nasi klienci. Udostępniamy aplikację mobilną iRWE, która znacząco ułatwi i przyśpieszy komunikację z firmą - mówi Iwona Jarzębska, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w RWE Polska.
Z analizy „Preferencje konsumentów rynku telekomunikacyjnego w latach 2009 – 2012” przeprowadzonej na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w 2013 roku wynika, że 88 proc. Polaków posiada telefon komórkowy, w tym 62 proc. ma dostęp do internetu. Konsumenci, którzy dysponują coraz bardziej zaawansowanymi technologicznie urządzeniami, są zainteresowani stałym kontaktem nie tylko ze znajomymi, ale również z dostawcami produktów i usług. Na te potrzeby odpowiada RWE udostępniając nowoczesne rozwiązanie jakim jest aplikacja mobilna - iRWE.

Aplikacja ułatwia korzystanie z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (e-BOK), które oferuje całodobowy podgląd do salda rachunku, terminów płatności oraz aktualnych i archiwalnych danych dotyczących faktur oraz realizacji wpłat. Ponadto, aplikacja umożliwia wyszukanie najbliższego Biura Obsługi Klienta i uzyskanie informacji o godzinach jego otwarcia oraz dogodnym dojeździe. Użytkownicy urządzeń mobilnych dzięki nowemu rozwiązaniu mogą także uzyskać informacje o lokalizacji punktów ładowania samochodów elektrycznych w Warszawie. Dodatkową opcją jest informowanie o planowanych wyłączeniach energii elektrycznej w okolicy miejsca zamieszkania użytkownika aplikacji po zapisaniu się do newslettera.

Aplikację na iPada i iPhone’a można pobrać wchodząc na internetową stronę spółki, poprzez sklepy internetowe lub za pomocą QR kodów. Aplikacje dostępna jest w serwisie App Store .

iRWE to kolejne rozwiązanie RWE, która ma na celu poszerzenie komunikacji z klientem. Wcześniej firma uruchomiła wiele innych kanałów, nie wymagających bezpośredniego odwiedzania Biura Obsługi Klienta - elektroniczne Biura Obsługi Klienta, telefoniczne Biura Obsługi Klienta czynne 24 godzin na dobę, a także pakiet nowych form płatności - Internet, sieć Via Moje Rachunki, czy doładowania dla posiadaczy tzw. liczników prepaidowych przez Internet.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


54 650 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP