wnp.pl - portal gospodarczy

RWE uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
03-02-2010 13:44

Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów e-bok jest już dostępne dla wszystkich klientów RWE Polska, którzy mają aktualną umowę kompleksową lub sprzedaży oraz dla wszystkich klientów RWE Stoen Operator, którzy mają aktualną umowę dystrybucji.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów RWE oferuje między innymi możliwość samodzielnego sprawdzenia stanu konta, historii finansów, zrealizowanych i oczekiwanych płatności, historię przeprowadzonych odczytów liczników energii elektrycznej oraz historię zużycia energii.
W e-boku można również śledzić wystawione dokumenty (faktury, monity) oraz zobaczyć wykresy wizualizujące zużycie energii. Klienci mają możliwość przekazywania wybranych poleceń, na przykład aktualizację adresu korespondencyjnego, podawanie odczytów, zlecenie wykonania usługi itp. Serwis e-bok udostępnia wiele usług za pomocą przygotowanych, spersonalizowanych elektronicznych wniosków lub specjalnie opracowanych formularzy.

Klienci RWE mogą samodzielnie, za pomocą Internetu, o każdej porze i z każdego miejsca weryfikować i kontrolować bieżące rozliczenia i aktualizować dane niezbędne dla prawidłowego wystawienia faktury, zlecać wybrane przez siebie zlecenia i usługi.

Wiele użytecznych funkcjonalności oraz szeroki wachlarz usług oferowanych w Elektronicznym Biurze Obsługi Klientów będzie dostępny po przeprowadzeniu procesu rejestracji do e-bok.

- Obsługujemy już ponad 900 tysięcy klientów, dlatego inwestujemy w kolejne udogodnienia, które ułatwią naszym klientom kontakt z RWE. Internet zagościł w polskich domach na dobre, uruchomienie e-bok-u dla klientów RWE jest kolejnym narzędziem, które udoskonali nasz serwis i spowoduje, że kontakt klientów z firmą będzie jeszcze wygodniejszy - mówi Janusz Moroz, członek zarządu ds. handlu RWE Polska.

W serwisie e-bok użytkownik znajdzie regulamin, notę prawną, kontakt do RWE oraz przewodnik po e-bok. Oba serwisy e-bok są odpowiednio zróżnicowane zgodnie z obowiązującą w energetyce zasadą Unbundlingu (rozdzielenia Sprzedawcy od Dystrybutora). W e-bok dostępny jest również poradnik dla Klientów RWE (najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi tzw. FAQ) oraz słownik.

Zostały także przygotowane 4 filmiki instruktażowe, które można obejrzeć jeszcze przed zarejestrowaniem się do e-bok. Prezentują one możliwości i funkcjonalności serwisu.
Usługi zostały zgrupowane w 6 boksach: "Oferty dla Ciebie", "Usługi dla Lokali", "Usługi dla Liczników", "Zgłoś Usterkę", "Usługi związane z Płatnościami", "Dokumenty do pobrania".

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


OFERTY PRACY

35 750 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

WYSZUKIWARKA NIERUCHOMOŚCI

409 099 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

KATALOG FIRM

5 488 ofert w bazie

WYSZUKIWARKA PRZETARGÓW UZP

2 495 498 ofert w bazie


WYSZUKIWARKA KOMUNIKATÓW

397 672 komunikatów w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

WYSZUKIWARKA OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

467 objektów w bazie
Wyszukiwanie zaawansowane

PARTNERZY

POLECAMY W SERWISACH

  • Specjalizujemy się w tworzeniu zintegrowanych rozwiązań w obszarze komunikacji biznesowej.
  • Wirtualny Nowy Przemysł Giełda rolna Rynek Zdrowia Rynek aptek Puls HR Farmer
    Rynek Zdrowia Rynek Spozywczy Dla handlu Property Design Infodent24 Centrum Kształcenia Liderów
    Farmer House Market Promocjada Sady Ogrody Rynek seniora Koszyk cenowy
  • Serwisy i wydawnictwa o budowie i urządzaniu domu.