Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

RWE uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
03-02-2010 13:44

Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów e-bok jest już dostępne dla wszystkich klientów RWE Polska, którzy mają aktualną umowę kompleksową lub sprzedaży oraz dla wszystkich klientów RWE Stoen Operator, którzy mają aktualną umowę dystrybucji.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klientów RWE oferuje między innymi możliwość samodzielnego sprawdzenia stanu konta, historii finansów, zrealizowanych i oczekiwanych płatności, historię przeprowadzonych odczytów liczników energii elektrycznej oraz historię zużycia energii.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 024 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 269 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP