Smart Eco, nowa marka Energi, uczy racjonalnie użytkować energię

Smart Eco, nowa marka Energi, uczy racjonalnie użytkować energię
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Grupa Energa wprowadza na rynek innowacyjną markę Smart Eco. Klienci biznesowi i indywidualni będą mogli skorzystać z szeregu usług umożliwiających bardziej racjonalne użytkowanie energii, co przełoży się na korzyści dla środowiska naturalnego oraz obniżenie wydatków. Wprowadzeniu nowej marki towarzyszy ogólnopolska kampania reklamowa.

Koncepcja marki, zawarta w haśle „3xE - Ekologia, Ekonomia, Efektywność", jest wynikiem nowoczesnego podejścia Energi do odbiorcy usług energetycznych. Celem wprowadzenia nowej linii produktowej jest umożliwienie konsumentom udziału w procesie racjonalnego zarządzania i wytwarzania energii - a więc przyjęcia postawy prosumenta, który z biernego odbiorcy usług staje się aktywnym uczestnikiem rynku energetycznego, dostarczycielem energii oraz współtwórcą oferty.

- Wprowadzając na rynek Smart Eco chcieliśmy nawiązać do światowego trendu, w którym odbiorca energii może nie tylko świadomie z niej korzystać, przyczyniając się do jej oszczędności i ograniczenia wysokości swoich rachunków, ale także włączyć się w proces jej wytwarzania. Z drugiej strony, wdrażając nowe, sprawniejsze i przyjazne środowisku technologie wytwarzania energii oraz nowe produkty dopasowane do potrzeb klientów budujemy innowacyjność Grupy Energa - podkreśla Ireneusz Kulka, dyrektor Centrum Marketingu i Komunikacji w Energa.

Oferta została zgrupowana w pakiety dedykowane konkretnym grupom klientów: dla odbiorców indywidualnych przygotowano pakiet Energetyczny Dom, a dla instytucjonalnych Energetyczne Osiedle, Energetyczną Firmę oraz Energetyczny Urząd. W ramach pakietów klienci mogą skorzystać z szerokiej gamy produktów, począwszy od Audytu SmartEco, poprzez Rozliczenia SmartEco, Technologię SmartEco (to m.in. turbiny wiatrowe, pompy ciepła i kolektory słoneczne) i Energię SmartEco, a skończywszy na Reklamie SmartEco. Proponowane produkty pozwalają na tańsze korzystanie (Energia) i zarządzanie energią (Audyt, Rozliczenia), jej wytwarzanie (Technologia), a nawet wykorzystywanie w promocji (Reklama).

Koncepcję stworzenia marki produktowej Smart Eco przygotował zespół marketingu Grupy Energa. Projekt graficzny logo wraz z identyfikacją wizualną zaprojektowała agencja Dragon Rouge.

- Celem naszej agencji było wykreowanie logo, które prezentuje filozofię „smart eco". Efektem prac jest prosty w formie znak, który komunikuje gotowość Grupy Energa do rozwijania usług ekologicznych. Energa ma dla takich inicjatyw zawsze zielone światło, a nawet - trzy zielone światła symbolizujące ekologię, ekonomię i efektywność. Te intencje oddaje logo produktów Smart Eco - mówi Paweł Górka, Dyrektor Artystycznego agencji Dragon Rouge.

Wraz z wprowadzeniem na rynek oferty produktów Smart Eco, Energa zaplanowała kampanię wizerunkową. Ruszyła ona z początkiem września br. i będzie trwała miesiąc. Kampania została przygotowana przez agencję Martis wraz z Centrum Marketingu i Komunikacji Energa. Obejmuje zasięgiem zarówno media regionalne, jak i ogólnopolskie oraz internet. Uzupełnieniem działań reklamowych jest kampania outdoorowa z ponad 300 billboardami rozwieszonymi w największych polskich miastach oraz specjalnie zaaranżowane pociągi InterCity. Za zakup mediów do kampanii odpowiadał dom mediowy PanMedia Western.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Smart Eco, nowa marka Energi, uczy racjonalnie użytkować energię

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!