PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Start-upy mogą liczyć na zainteresowanie Energi

Autor: wnp.pl (ICh)
12-04-2017 17:47
Start-upy mogą liczyć na zainteresowanie Energi
Fot. Shutterstock.com

Pod koniec kwietnia br. w Warszawie w szranki stanie 15 drużyn młodych informatyków z całego kraju. Walczyć będą o prawo do reprezentowania Polski w światowym finale Imagine Cup w Seattle. Grupa Energa nie wyklucza możliwości utrzymania kontaktów biznesowych z drużynami, których pomysły wpisują się w szczególnie ważne dla firmy sektory rynku.

Grupa Energa jest jednym ze sponsorów polskiego etapu Imagine Cup, czyli startupowego konkursu organizowanego od 2003 roku przez Microsoft.
- Rewolucja technologiczna, której jesteśmy świadkami, zmienia nie tylko codzienne życie współczesnego człowieka, ale także funkcjonowanie wielu branż, w tym energetyki. W niedalekiej przyszłości czynny udział w tym procesie mogą brać nie tylko sami zwycięzcy, ale wszyscy uczestnicy turnieju Imagine Cup - powiedziała Alicja Barbara Klimiuk, wiceprezes ds. operacyjnych Energi.

Pracownicy dwóch spółek z grupy Energa, Energi Obrót i Energi Oświetlenie, zasiadali w komisji mentorskiej podczas etapu regionalnego przedmiotowego konkursu w Gdańsku i przedfinałowych prezentacji w Warszawie.

Grupa Energa nie wyklucza możliwości utrzymania kontaktów biznesowych z drużynami, których pomysły wpisują się w szczególnie ważne dla firmy sektory rynku (na przykład elektromobilność) albo przynieść mogą korzyści dla klientów. Zgodnie z ideą Imagine Cup, na zainteresowanie Energi liczyć mogą nie tylko zwycięzcy poszczególnych etapów, ale każdy uczestnik, którego propozycja rokuje na przyszłość.

Projekty uczestników Imagine Cup dotąd tradycyjnie dzieliły się na trzy główne kategorie: gry, innowacje technologiczne i projekty społeczne. W tegorocznej edycji po raz pierwszy drużyny mogą też promować swoje pomysły w ramach kategorii smart city, czyli tzw. „inteligentnych miast”.

- Microsoft Imagine Cup to kuźnia młodych biznesów. Bez zaangażowania partnerów biznesowych takich jak Energa trudno byłoby ocenić wartość biznesową prezentowanych pomysłów. To niezwykła szansa dla zespołów startujących w konkursie na zweryfikowanie projektów z potencjalnym klientem i możliwość jeszcze lepszego przygotowania się do wejścia na rynek - powiedziała Olena Kolikhova z Microsoft, odpowiedzialna za realizację konkursu w Polsce.





Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


27 621 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 765 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP