PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tauron chce rozwijać usługi dodatkowe i obsługę przez Internet

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
04-05-2016 06:43
Tauron chce rozwijać usługi dodatkowe i obsługę przez Internet
Fot. mat. pras. Tauron Polska Energia

W obszarze sprzedaży energii elektrycznej Tauron będzie rozwijał produkty oraz usługi dodane, takie jak Elektryk 24 i Serwisant 24. Będziemy także zwiększać intensyfikację działań w obszarze narzędzi self-serwice, czyli związanych z e-commerce i dostępem przez Internet - mówi wnp.pl Piotr Zawistowski, wiceprezes zarządu Taurona ds. handlowych.

Tauron przygotowuje nową strategię działalności. Jakie nastąpią zmiany w obszarze sprzedaży energii i gazu?
- Jako spółka giełdowa o większości zmian będziemy mogli poinformować dopiero wtedy, kiedy strategia zostanie oficjalnie przyjęta i zatwierdzona. U podstaw całej filozofii funkcjonowania i rozwoju obszaru sprzedaży leży koncentracja na potrzebach klienta i to w bardzo szerokim znaczeniu tego słowa. To dotyczy także naszych kultury wewnętrznej, a co za tym idzie - jeszcze lepszej organizacji i jakości świadczonych usług.

Istotnym elementem w tym obszarze jest dalszy rozwój kompetencji i zintensyfikowanie ich wykorzystania w Grupie w celu przedstawienia naszym klientom oferty z wykorzystaniem całego łańcucha wartości.

Czy Tauron będzie rozwijał usługi dodatkowe, takie jak Serwisant 24?

- Oczywiście będziemy nadal korzystać z naszych doświadczeń, ale na razie nie mogę podać szczegółów. Na pewno nasza strategia produktowa, w tym rozwijanie produktów oraz usług dodanych, takich jak Elektryk 24 i Serwisant 24, będą wykorzystywane w takim stopniu, aby przynosiły korzyści naszym klientom i spółce.

Na pewno będziemy korzystać z umiejętności zdobytych w ubiegłym roku, kiedy dobrze wykorzystaliśmy okazję, jaka pojawiła się w związku z wejściem w życie prosumenckiej części ustawy o OZE. Oferowaliśmy wówczas produkt, jakim było dostarczenie paneli fotowoltaicznych wraz z montażem u klienta. Była to wymagająca usługa. Staraliśmy się tak skonstruować tę ofertę, aby wymagała ona jak najmniej działań ze strony klienta od chwili podjęcia decyzji, że chce mieć panele fotowoltaiczne, aż do momentu, kiedy już je ma zamontowane na dachu. To przestrzeń, gdzie możemy poszukiwać swojego miejsca jako dostawca zaawansowanych usług, jakie są dostarczane zgodnie z oczekiwaniami klienta. Udowodniliśmy, że możemy naszym klientom zaoferować produkt, na który jest duże zainteresowanie. Nie jest sztuką stworzyć produkt jako jeden z wielu na rynku, ponieważ wtedy powtarza się to, co inni zrobili już wcześniej.

W roku 2015 Tauron zanotował niewielki (1,3 proc.) spadek sprzedaży energii elektrycznej (w czwartym kwartale spadek wyniósł 2 proc.). Czy w 2016 r. te spadki uda się powstrzymać? Jakie będą działania spółki, aby spadkom sprzedaży energii zapobiec?

NA GIEŁDZIE

TAURONPE [TPE]

kurs:

3.17 PLN 0.02 (0.63%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 693 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP