Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tauron informuje o przerwach w dostawie energii sms-em i e-mailem

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
11-01-2016 17:29 |  aktualizacja: 11-01-2016 17:40
Tauron informuje o przerwach w dostawie energii sms-em i e-mailem
Fot. Fotolia

Automatycznie wysyłane e-maile już teraz informują klientów biznesowych Tauron Dystrybucja o planowanych wyłączeniach. Spółka zamierza robić to również sms-ami i uruchomić  powiadamianie w przypadku wyłączeń awaryjnych.

Aplikacja Informer jest w pełni zautomatyzowana. Dzięki przypisaniu danych o klientach do elementów sieci energetycznej, system sam rozpoznaje, którzy klienci nie mają zasilania w przypadku awarii lub nie będą mieli prądu na skutek planowanej przerwy w dostawie energii elektrycznej.
- Nasi klienci docelowo będą mogli liczyć na informację sms-em lub e-mailem, które przyłącze określone w umowie i w jakim terminie będzie pozbawione zasilania, a także kiedy planowane jest przywrócenie zasilania - mówi Grzegorz Krajewski, dyrektor departamentu operatora sieci w Tauron Dystrybucja.

Informer jest wyposażony również w moduł raportowy, który pozwala analizować, do kogo, kiedy i jaka informacja trafiła, a także mierzyć skuteczność zrealizowanej kampanii powiadomień. Raportowanie skuteczności jest ważnym elementem systemu ze względu na obowiązek indywidualnego informowania o wyłączeniach planowanych.

- Aplikacja Informer to nie tylko wysyłanie informacji o wyłączeniach. Dzięki możliwości natychmiastowej wysyłki dużej liczby powiadomień różnymi kanałami, planujemy go wykorzystać również do powiadomień o wprowadzeniu ograniczeń deficytowych czy wysyłki innych istotnych informacji związanych z dostarczaniem energii elektrycznej - tłumaczy Grzegorz Krajewski.

Tauron Dystrybucja od lat rozwija system nowoczesnego i skutecznego powiadamiania klientów o przerwach w dostawach energii elektrycznej. Na infolinii 991 został zainstalowany moduł IVR (ang. Interactive Voice Response) umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej. Dzięki temu klient natychmiast po wybraniu numeru otrzymuje informacje o tym, gdzie w okolicy jego miejsca zamieszkania nie ma prądu i kiedy planowane jest przywrócenie zasilania .

Na stronie internetowej Tauron Dystrybucja funkcjonuje wyszukiwarka awarii, a także specjalny formularz poprzez który można zgłosić awarię. Po jego wypełnieniu informacja trafia natychmiast do programu obsługiwanego przez dyspozytorów pogotowia energetycznego. Spółka uruchomiła także pilotażowo na terenie jednego regionu, w pełni zautomatyzowany system całodobowej obsługi zgłoszeń o awariach oświetlenia ulicznego. System nosi nazwę Dronn i służy do wsparcia teleinformatycznej obsługi klienta.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


30 827 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 305 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 638 ofert w bazie

2 756 372 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP