PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tauron ostrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
10-12-2012 14:58

Grupa Tauron rozpoczyna kampanię "Bezpieczniki Taurona", która ma pomóc osobom oszukanym i ostrzec innych klientów, aby nie stali się ofiarami naciągaczy, którzy sprzedają energię elektryczną z naruszeniem prawa. Tylko do Taurona każdego miesiąca zgłasza się z prośbą o pomoc blisko 2 tys. klientów, którzy zostali nakłonieni do podpisania niekorzystnych umów z nowym sprzedawcą energii.

Liczba oszukanych klientów wzrasta z miesiąca na miesiąc. Nieuczciwi handlowcy składają klientom obietnice bez pokrycia i nie przekazują pełnych informacji na temat kosztów, które będą obciążały klienta po podpisaniu umowy z nowym sprzedawcą energii.
- Staramy się pomóc oszukanym osobom. Chcemy jednak, aby nasi klienci byli mądrzy przed szkodą, dlatego rozpoczynamy kampanię "Bezpieczniki Taurona" – mówi Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż, spółki z grupy Tauron zajmującej się sprzedażą energii.

Celem kampanii pod hasłem "Stop naciągaczom - podpisuję tylko uczciwe umowy" jest przekazanie klientom wiedzy na temat praw konsumenta na rynku energii.

- Z przydatnymi informacjami i ostrzeżeniami chcemy dotrzeć przede wszystkim do osób starszych. To one najczęściej stają się ofiarami oszustów - dodaje Grzegorz Lot.

Aby klienci nie dawali się oszukać naciągaczom i dokonywali świadomych wyborów na rynku energii, Tauron przygotował kampanię informacyjną w mediach. Twarzą kampanii jest Dorota Kolak, aktorka znana z popularnych seriali, m.in. "Barwy szczęścia" i "Przepis na życie". Przedstawiciele spółki zapewniają, ze wybór był nieprzypadkowy.

- Dorota Kolak postrzegana jest jako zdecydowana kobieta, wzór zachowań w trudnych sytuacjach. Jesteśmy przekonani, że właśnie taka osoba pomoże nam przekonać klientów, że warto być ostrożnym przy podpisywaniu umów – przekonuje Tauron.

Spoty emitowane będą w stacjach telewizji regionalnych oraz na antenie lokalnych rozgłośni Polskiego Radia. Kampanię w radiu i telewizji wspierać będą informacje w lokalnej prasie.

Cennym źródłem wiedzy jest również "Poradnik konsumenta". Zawiera on nie tylko niezbędne informacje podane w przystępnej formie, ale również wzory oświadczeń, które pomogą klientowi m.in. odstąpić od zawartej umowy. "Poradnik konsumenta" dostępny jest na stronie internetowej grupy, w punktach obsługi Tauron, a także w wybranych przychodniach, aptekach i biurach Rzeczników Praw Konsumenta.

Poprzez punkty obsługi oraz inserty w gazetach Tauron rozprowadzać będzie też naklejki z hasłem "Stop naciągaczom - podpisuję tylko uczciwe umowy".

- Zachęcam każdą osobę, by umieściła taką naklejkę na drzwiach wejściowych. Jestem przekonany, że odstraszy oszustów, którzy będą chcieli naciągnąć na podpisanie nieuczciwej umowy. Każdej nieuczciwej umowy. Wiedza, którą przekazujemy klientom, jest przecież przydatna w różnych sytuacjach dnia codziennego – podkreśla Grzegorz Lot.

NA GIEŁDZIE

TAURONPE [TPE]

kurs:

2.79 PLN 0.03 (1.09%)

Notowania | Analiza techniczna





SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP