PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tauron ostrzega seniorów przed nieuczciwymi sprzedawcami

Autor: wnp.pl (DC)
11-04-2016 06:29
Tauron ostrzega seniorów przed nieuczciwymi sprzedawcami
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Tauron Obsługa Klienta (spólka z grupy Tauron) kontynuuje cykl warsztatów „Energia dla Seniora” skierowanych do osób starszych. Celem akcji jest edukowanie seniorów, jak bezpiecznie kupować energię elektryczną. Inicjatywa jest odpowiedzią na aktualne potrzeby klientów, ze względu na nasilone działania nieuczciwych sprzedawców energii. To jeden z elementów pakietu działań ochronnych, jakie Grupa Tauron oferuje swoim klientom.

– Jesteśmy świadkami rozwoju wolnego rynku w obszarze energii elektrycznej. To niestety wiąże się często z bezwzględną walką o klienta. Nieuczciwi sprzedawcy najczęściej wykorzystują nieświadomość i łatwowierność konsumentów, zwłaszcza osób starszych – mówi Piotr Zawistowski, wiceprezes ds. handlowych, Tauron Polska Energia.  
Aby przeciwdziałać praktykom nieuczciwej sprzedaży, Tauron Obsługa Klienta we współpracy z Rzecznikami Konsumentów oraz spółką Tauron Sprzedaż realizuje cykl warsztatów „Energia dla Seniora”. W akcję zaangażowały się także organizacje i stowarzyszenia działające na rzecz seniorów m.in. Uniwersytety III Wieku, Kluby Seniora, Związki Emerytów, Rencistów i Inwalidów i inne. Dzięki partnerom z III sektora  organizatorzy mają szansę dotrzeć do jak największej grupy konsumentów.

– Organizowane przez Grupę Tauron warsztaty to ciekawa forma edukowania społeczeństwa. Stwarzają możliwość dwustronnej wymiany opinii, doświadczeń i poglądów. Wysoce etyczna, wyzbyta narzucania wyborów i prób manipulacji świadomością seniorów – podkreśla Lidia Jaźwińska, przewodnicząca Rady Seniora przy Urzędzie Miasta w Tarnowie 

Inicjatorem akcji jest Rzecznik Praw Klienta działający w ramach spółki Tauron Obsługa Klienta. Rolą rzecznika jest m.in. podejmowanie działań na rzecz szeroko pojętej ochrony klientów, analizowanie ich potrzeb, reprezentowanie interesów w organizacji oraz analiza procesów obsługowych z ich perspektywy.

– Tauron to jedyna grupa energetyczna na polskim rynku, posiadającą w swoich strukturach instytucję Rzecznika Praw Klienta. To ważna funkcja, pozwalająca przyjąć perspektywę klienta w prowadzeniu działalności biznesowej. Uświadomienie klientom ich praw oraz zasad funkcjonowania rynku energii elektrycznej jest jednym z działań rzecznika. Wychodzimy z założenia, że tylko ze świadomym klientem możemy prowadzić biznes w sposób rzetelny i odpowiedzialny – mówi Patrycja Kwiatkowska – Mizera, prezes zarządu Tauron Obsługa Klienta 

Podstawowym celem inicjatywy jest uświadomienie osobom starszym, jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy sprzedażowej. Uczestnicy warsztatów otrzymują pakiet wiedzy na temat sposobów ochrony swojego gospodarstwa domowego przed nieuczciwymi praktykami handlowymi akwizytorów proponujących zmianę sprzedawcy energii elektrycznej. Słuchacze poznają także zasady funkcjonowania rynku energii oraz powiązania pomiędzy obszarami sprzedaży i dystrybucji energii. 



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 374 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP