Tauron skraca proces przyłączenia klienta

Tauron skraca proces przyłączenia klienta
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Nowoczesny portal przyłączeniowy, zmniejszenie ilości procedur, skrócenie czasu załatwienia sprawy czy uproszczenie treści umowy - to tylko niektóre z działań usprawniających proces przyłączenia klienta do sieci energetycznej, zrealizowanych przez Tauron Dystrybucja. W ciągu ostatnich trzech lat firma skróciła średni czas realizacji usługi o prawie 30 proc.

W ostatnim czasie spółka uruchomiła dla klientów portal Przyłączenia. Dzięki niemu bez wychodzenia z domu, można elektronicznie złożyć wniosek o warunki przyłączenia oraz umowę o przyłączenie. Co bardzo istotne wprowadzony system umożliwia przekazywanie informacji zwrotnej o statusie sprawy i przesyłanie komunikatów w poszczególnych sprawach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!