Ponad 3,5 osób wzięło udział w internetowym badaniu Taurona dotyczącym sposobów wykorzystywania gazu w domu i w firmie. Pozyskane informacje posłużą do opracowania nowych ofert dopasowanych do potrzeb klientów korzystających z gazu.
Prawie 90 proc. ankietowanych zadeklarowało, że w przypadku awarii sprzętu gazowego wzywa fachowca. Wśród nich 23 proc. szuka go w Internecie, ale aż 63 procent woli się zdać na usługi sprawdzonego specjalisty. Dla tej grupy klientów Tauron ma usługi Serwisanta Gazowego 24H. W przypadku awarii instalacji gazowej przyjazd fachowca jest gwarantowany w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia usterki. Serwisant Gazowy to również gwarancja naprawy sprzętów gazowych w ciągu 24h od zgłoszenia. Rozwinięta opcja usługi, czyli Serwisant Gazowy 24H PLUS zawiera również pomoc szklarza, ślusarza i hydraulika. Z zebranych informacji wynika, że blisko 85 proc. spośród ankietowanych gotuje na gazie, a ponad połowa wykorzystuje błękitne paliwo również do tego, by ogrzać dom lub mieszkanie.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tauron szykuje ofensywę na rynku gazu