PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Tauron zadowolony ze sprzedaży energii odbiorcom indywidualnym

Autor: WNP.PL (DC)
02-02-2016 11:57
Tauron zadowolony ze sprzedaży energii odbiorcom indywidualnym
Fot. PTWP (Andrzej Wawok)

Z podsumowania sprzedaży energii elektrycznej w 2015 r. wynika, że klienci indywidualni Tauron coraz chętniej korzystają z nowoczesnych produktów energetycznych i wybierają elektroniczne kanały komunikacji. W 2015 r. aż 28 proc. klientów z segmentu gospodarstw domowych korzystało z elektronicznej formy rachunku za prąd, a prawdziwym hitem sprzedaży były produkty Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H.

Usługi Elektryk 24 H oraz Serwisant 24 H wybrało już ponad 400 tys. klientów indywidualnych. Zaletą tych produktów jest gwarancja, że – w przypadku awarii instalacji elektrycznej lub sprzętu gospodarstwa domowego – klient może liczyć na natychmiastową pomoc „fachowca nie z przypadku”, ale rekomendowanego przez Tauron. Usługi Elektryk 24 H i Serwisant 24 H dają również gwarancję, że usterka zostanie usunięta nie tylko szybko i profesjonalnie, ale i bez dodatkowych kosztów. Usługa zawarta jest bowiem w cenie prądu określonej w promocyjnym cenniku.
- Bardzo nas cieszy, że strategia rozwoju innowacyjnych produktów Taurona sprawdza się na rynku, czyli, że klienci nie tylko deklarują chęć korzystania z takich usług – co wykazały prowadzone przez nas badania – ale decydują się na ich zakup. Co ich przekonuje? Myślę, że korzyści. Po pierwsze, profesjonalny serwis w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia usterki. Po drugie, pomoc w przypadku awarii instalacji elektrycznej w czasie nie dłuższym niż cztery godziny. Po trzecie, gwarancja atrakcyjnej ceny oraz ochrona przed podwyżkami prądu przez cały okres trwania umowy - informuje Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Sprzedaż.

 Warto zaznaczyć, że decyzje o zakupie produktów energetycznych nie są jednorazowe. Aż 98 proc. klientów, którzy korzystają z energii elektrycznej w gospodarstwach domowych po zakończeniu okresu obowiązywania umowy potwierdza chęć dalszego korzystania z produktów energetycznych.

- Dla Taurona to bardzo ważna informacja, bo sztuką jest sprzedaż produktów, które przynoszą zarówno wymierną wartość dla klientów jak i potwierdzają możliwość budowania w oparciu o te produkty trwałej wartość firmy - dodaje Grzegorz Lot.

W minionym roku Tauron odnotował również znaczący wzrost klientów indywidualnych, którzy - po wcześniejszej zmianie – wracają do swojego sprzedawcy. W 2015 r. na powrót do Tauron zdecydowało się 47 proc. klientów indywidualnych.

- Wyniki podsumowania działalności Tauron w 2015 r. na rynku sprzedaży energii elektrycznej dla klientów  odczytujemy nie tyle jako sukces, ile jako zobowiązanie do stałego budowania zaufania naszych klientów. Bo zawsze pamiętamy, że to klienci – swoimi decyzjami i wyborami – dają i zabierają „licencję na sprzedaż” - podsumowuje Grzegorz Lot.

NA GIEŁDZIE

TAURONPE [TPE]

kurs:

2.69 PLN -0.13 (-4.61%)

Notowania | Analiza techniczna


SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


51 906 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 263 931 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 614 ofert w bazie

OFERTY SZKOLEŃ

Kategorie szkoleń: przemysł, nieruchomości, handel, branża spożywcza

Szkolenia dla branży medycznej i farmaceutycznej

Szkolenia dla samorządów

2 731 651 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP