W 2016 roku znacząco zwiększyła się liczba klientów Tauron Sprzedaż. Powodzeniem cieszyły się przede wszystkim nowe produkty gazowe.
- Zgodnie z nową strategią Grupy Tauron, sprzedaż i rozwój nowych produktów oraz usług stanowi silną bazę jej wzrostu. Tauron z sukcesem działała dziś na rynku sprzedaży gazu, na którym zwiększył siedemnastokrotnie liczbę klientów. Znacząco, bo aż o 60 tys., wzrosła też liczba klientów korzystających z prądu Taurona. Grupa wygrywa także przetargi organizowane przez największe w Polsce grupy zakupowe prądu i gazu. Rozwój oferty pozwala nam na stałe pozyskiwanie nowych klientów oraz zwiększenie rentowności – podkreśla Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tauron zwiększa liczbę klientów energii i gazu ziemnego