Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię

Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółki telekomunikacyjne mają lepiej funkcjonujący marketing, sprzedaż i obsługę dla wielomilionowej bazy klientów niż grupy energetyczne. Dlatego telekomunikacja jest dobrym partnerem dla energetyki, mogącym pomóc jej w sprzedaży energii - mówi Jerzy Kalinowski, partner w KPMG.

Operatorów telekomunikacyjnych i grupy energetyczne łączy wiele wspólnych tematów.

- Obie strony są swoimi największymi klientami - mówi Jerzy Kalinowski, partner i szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów w Europie Wschodniej i Centralnej w KPMG.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Telekomunikacja pomoże energetyce sprzedawać energię

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!