PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

To nie żarty - wybieraj mądrze! Sprawdź, kto sprzedaje Ci prąd i gaz

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
20-09-2017 09:41 |  aktualizacja: 20-09-2017 11:59
To nie żarty - wybieraj mądrze! Sprawdź, kto sprzedaje Ci prąd i gaz

Ambasadorem kampanii promującej uczciwych sprzedawców energii i gazu jest Karol Strasburger.

Fot. mat. pras.

Startuje czwarta edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej skierowanej do odbiorców energii elektrycznej i gazu. Za pośrednictwem radia, internetu, prasy ogólnopolskiej i lokalnej, a także reklam w transporcie publicznym, Towarzystwo Obrotu Energią (TOE) chce uświadomić konsumentom ich prawa i promować uczciwe zasady biznesowe.

  • Kampania ma na celu m.in. propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu, podnoszenie świadomości wśród klientów najbardziej narażonych na działania firm stosujących nieuczciwe praktyki rynkowe.
  • Jej cel to także budowanie konkurencyjnego rynku sprzedaży energii w oparciu o zasady fair play. 
  • Ambasadorem kampanii jest Karol Strasburger.

- Kampania to odpowiedź na liczne skargi klientów dotyczące nieuczciwych działań handlowców reprezentujących niektóre firmy sprzedające prąd i gaz. Wykorzystują oni niewiedzę, zwłaszcza osób starszych i fakt, że określenia typu „pan z elektrowni” czy „pan z zakładu energetycznego” wielu osobom jednoznacznie kojarzą się z wiarygodnymi sprzedawcami energii. Zdarza się, że w ten sposób wprowadzają klientów w błąd i doprowadzają do podpisania niechcianej bądź nieopłacalnej umowy - mówi Marek Kulesa, dyrektor Towarzystwa Obrotu Energią.



Kampania zachęca klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy energii. Tylko dokładna wiedza z kim klient rozmawia, jaka jest treść oferty, warunki umowy oraz jakie są prawa i obowiązki klienta, pozwoli wystrzec się zawarcia niekorzystnego zobowiązania.

Towarzystwo Obrotu Energią zachęca, by klienci sprawdzali handlowców, których wpuszczają do swoich domów, dokładnie zapoznawali się z przedstawianą ofertą i uważnie czytali umowy, które zamierzają podpisać.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości powinni o wszystko pytać i dokładnie omawiać zapisy umowy z handlowcem. W akcji przypomniano także o przysługującym każdemu prawie do rezygnacji  w ciągu 14 dni - bez ponoszenia konsekwencji - z umowy podpisanej poza siedzibą (lokalem) sprzedawcy.

To już druga kampania Towarzystwa Obrotu Energią, której ambasadorem jest Karol Strasburger.
Obejmuje następujące media: radio, internet, prasa ogólnopolska i lokalna, transport publiczny.

Kampania skierowana jest głównie do osób powyżej 60. roku życia ale i również do osób młodszych, mogących mieć wpływ na proces decyzyjny głównych odbiorców kampanii. Stąd w tegorocznej kampanii akcent na internet i żartobliwa konwencja reklam.

Przedsięwzięcie wspierają sprzedawcy energii: Enea, Energa, Fortum, innogy Polska, Plus, PGE Polska Grupa Energetyczna i Tauron Polska Energia. Patronat honorowy objął Prezes Urzędu Regulacji Energetyki (URE).
Podobał się artykuł? Podziel się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 774 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

794 350 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP