PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Trzeba uczyć odbiorców rynku energii

Autor: wnp.pl (Dariusz Ciepiela)
12-01-2009 06:44

Najważniejszym elementem, dzięki któremu rynek energii może się rozwijać, jest świadomość klienta, że zmiana sprzedawcy jest możliwa bez konieczności stawiania dodatkowych słupów i montowania dodatkowego licznika - ocenia Joanna Kalbalczyk, dyrektor ds. Obsługi Klienta i Billingu RWE Polska.

- RWE działa na wielu zliberalizowanych europejskich rynkach, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, więc naturalne jest, że jako międzynarodowy koncern mamy duże doświadczenie z zakresu obsługi klienta. Korzystaliśmy z tego doświadczenia rozwijając obsługę klienta w Polsce - mówi Joanna Kalbalczyk, dyrektor ds. Obsługi Klienta i Billingu RWE Polska.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 525 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP