Trzeba uczyć odbiorców rynku energii

Trzeba uczyć odbiorców rynku energii
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Najważniejszym elementem, dzięki któremu rynek energii może się rozwijać, jest świadomość klienta, że zmiana sprzedawcy jest możliwa bez konieczności stawiania dodatkowych słupów i montowania dodatkowego licznika - ocenia Joanna Kalbalczyk, dyrektor ds. Obsługi Klienta i Billingu RWE Polska.

- RWE działa na wielu zliberalizowanych europejskich rynkach, m.in. w Niemczech i Wielkiej Brytanii, więc naturalne jest, że jako międzynarodowy koncern mamy duże doświadczenie z zakresu obsługi klienta. Korzystaliśmy z tego doświadczenia rozwijając obsługę klienta w Polsce - mówi Joanna Kalbalczyk, dyrektor ds. Obsługi Klienta i Billingu RWE Polska.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Trzeba uczyć odbiorców rynku energii

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!