W minionym roku odbiorcy energii elektrycznej, gazu i ciepła szukali 3 629 razy pomocy w URE. To częściej niż rok wcześniej, a co piąta sprawa wiązała się z wystawieniem rachunku i zawartymi na nim informacjami - wynika z opublikowanego dzisiaj sprawozdania Prezesa URE z działalności w 2011 roku .
Zamieszczona w sprawozdaniu Prezesa URE z działalności w 2011 roku analiza spraw napływających do Rzecznika Odbiorców Paliw i Energii pokazuje, że odbiorcy coraz energii elektrycznej, gazu i ciepła coraz częściej szukają pomocy w URE. W 2002 roku, pierwszym roku działania rzecznika, wpłynęło 108 spraw, w 2010 roku ich liczba wyniosła 3 264 spraw. W minionym roku do 26 września 2011 roku do rzecznika wpłynęło 3 009 spraw. Potem , po likwidacji komórki Rzecznik Odbiorców Paliw i Energii, czego przyczyny regulator obszernie wyjaśnia i powstaniu Punktu Informacyjnego dla Odbiorców Paliw i Energii, do regulatora wpłynęło kolejnych 620 spraw.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Tysiące odbiorców szuka pomocy w URE