Urząd Regulacji Energetyki (URE) rozpoczął kolejną kampanię informacyjną adresowaną do gospodarstw domowych. Jej koszt to nieco ponad 672 tys. zł, a prezentowane w jej ramach spoty telewizyjne będą emitowane do końca czerwca.
- Koszt całej kampanii to 672 902 złotych. Producentem spotu jest Agencja Produkcji TVP. Ustawy prawo zamówień publicznych nie stosuje się do przygotowania i produkcji spotów oraz zakupu czasu antenowego. W związku z tym nie było konieczności przeprowadzania procedury przetargowej – poinformowała Agnieszka Głośniewska, rzecznik prasowy URE.
Spoty, których emisja to koszt około 580 tys. zł, będą nadawane w Programie 1 i 2 Telewizji Polskiej oraz TVP Info oraz TVP HD. URE informuje, że ze względu na edukacyjno informacyjny walor kampanii uzyskał w Biurze Reklamy TVP 60 proc. rabaty. Kampania finansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, a regulator uzyskał je w drodze konkursu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: URE rusza z kampanią informacyjną za kilkaset tysięcy złotych