Dla odbiorców indywidualnych nie tylko cena energii ma znaczenie, rośnie rola jakości obsługi klienta i usług dodatkowych. Tauron będzie rozwijał internetowe kanały obsługi klienta - mówi Piotr Zawistowski, wiceprezes Tauron ds. klienta i handlu.
Tauron nadal chce rozwijać takie usługi dodatkowe, jak Elektryk 24.
- Nasze usługi dodatkowe spotkały się z bardzo dobrym przyjęciem, przynoszą one dużą wartość zarówno dla klientów jak i dla naszej firmy. To oznacza, że nadal będziemy oferować te produkty oraz proponować nowe - dodaje Piotr Zawistowski.
Wraz z oferowaniem usług dodatkowych zmienia się także obsługa klienta na rynku energii.
- Mamy zamiar rozwijać te kanały, które będą spotykać się z dobrym odbiorem klientów. W szczególności chcemy rozwijać elektroniczne kanały obsługi i możliwość samoobsługi klientów, zamierzamy jednocześnie zadbać o to, aby klienci także kanałami tradycyjnymi mogli mieć dobry kontakt z Tauronem – podkreśla Piotr Zawistowski.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wiceprezes Tauronu: nie tylko cena energii jest ważna dla odbiorców