Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa PGE

Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa PGE
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

PGE Polska Grupa Energetyczna 19 sierpnia br. rozpoczęła kolejną w tym roku kampanię wizerunkową. Działania mają wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki PGE na rynku. Mottem kampanii jest hasło "Robimy prąd, góry, jeziora i lasy".

- Kampania w sposób kompleksowy prezentuje rekultywacyjne i proekologiczne działania, od lat prowadzone przez Grupę Kapitałową PGE – informuje PGE.

Prowadzona będzie w telewizji, prasie, internecie oraz na outdoorze. Spoty w wersji 45 sek. zostaną też pokazane w kinach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Wystartowała kolejna kampania wizerunkowa PGE

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!