PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Zmiana sprzedawcy prądu w "M jak Miłość"

Autor: wnp. pl ( Ireneusz Chojnacki )
01-07-2010 14:31

W pierwszych pięciu miesiącach tego roku zmiany sprzedawcy prądu dokonało ponad 2377 odbiorców instytucjonalnych, a w okresie kilku poprzednich lat do końca ubiegłego roku tylko 1537. Odbiorcy indywidualni nadal sporadycznie zmieniają sprzedawców i taką decyzję dotychczas podjęło ledwie 1149 gospodarstw domowych. Zobaczą jak to robić w serialu „M jak Miłość”.

Urząd Regulacji Energetyki uruchamia kampanię informacyjną pod hasłem „Prąd to też towar. Zdecyduj, od kogo kupujesz”. Kosztem około 900 tys. zł, które w około 85 proc. pochodzą ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego, do wszystkich gmin w Polsce trafią m.in. plakaty i ulotki z informacjami o możliwości zmiany sprzedawcy prądu , a po wakacjach wątek zmian sprzedawcy pojawi się w serialu „M jak Miłość”.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


33 719 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 271 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP