PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Carrefour Polska buduje własne instalacje fotowoltaiczne i geotermalne

Autor: Dariusz Ciepiela
23-10-2018 17:35
Carrefour Polska buduje własne instalacje fotowoltaiczne i geotermalne

Carrefour Polska posiada w Polsce prawie 900 sklepów oraz ponad 40 stacji paliw.

Fot. Mat. pras.

Carrefour Polska systematycznie prowadzi tzw. remodeling swoich sklepów. Jednym z elementów modernizacji jest budowa własnych źródeł energii: instalacji fotowoltaicznych oraz  instalacji geotermalnych.

Od początku 2018 r. nowe oblicze zyskało już 8 sklepów należących do sieci, między innymi w Płocku, Olkuszu, Starachowicach, Ostrowcu oraz Toruniu, w których zastosowano m.in. rozwiązania energooszczędne. 
W zmodernizowanych w 2018 r. sklepach sieć zastosowała przyjazne dla środowiska instalacje wykorzystujące dwutlenek węgla jako czynnik chłodzący. Wymianie poddane zostało również oświetlenie.

- Tradycyjne oświetlenie zastąpione zostało energooszczędnymi lampami LED, które w każdym ze sklepów pozwalają zmniejszyć zużycie energii elektrycznej o około 20-30 procent – mówi Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska.

Warto także wspomnieć o innowacyjnych rozwiązaniach, jakie Carrefour Polska wprowadził w wybranych lokalizacjach.

Sklepy Carrefour Polska, wśród których znajduje się obecnie 89 hiper- oraz ponad 150 supermarketów, poddawane są remodelingom w ramach wdrożonej i realizowanej od 2014 roku strategii modernizacji portfela nieruchomości sieci.

- Od momentu wdrożenia strategii zmodernizowaliśmy już około 75 procent funkcjonujących na rynku obiektów Carrefour. Od początku 2018 roku przeprowadziliśmy prace w ośmiu lokalizacjach, a odnowione wnętrza wkrótce zyska także nasz sklep w Szczecinie, gdzie właśnie rozpoczynamy prace – podsumowuje Paweł Dolański.

Do końca roku Carrefour Polska planuje także rozpocząć remodeling sklepów sieci w Białej Podlaskiej i Zamościu.

Carrefour Polska usprawnił swoją logistykę. Sieć wdrożyła Transport Management System (TMS), zmniejszyła liczbę pustych przejazdów ciężarówek i zoptymalizowała ich załadunek. Dzięki tym rozwiązaniom w skali ostatniego roku samochody przejechały 2 mln km mniej.

Carrefour Polska posiada w Polsce prawie 900 sklepów oraz ponad 40 stacji paliw.

Na całym świecie Carrefour posiada 12 300 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour przyjmuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa zatrudnia ponad 380 tys. pracowników.


Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.167.18.170
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

27 733 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

563 984 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 122 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.