Klienci PGE Obrót z Rzeszowa coraz chętniej korzystają z internetowych narzędzi kontaktu z firmą. Dotychczas założyli już ponad 140 tys. profili elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK. Dodatkowo blisko 10 tys. z nich korzysta z mobilnego biura obsługi.
Jak poinformował PAP prezes zarządu PGE Obrót Dariusz Czuk, jednym z celów firmy jest rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientami. "Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię" - dodał.
Uruchomione jesienią 2015 r. elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny kontakt ze sprzedawcą energii, ale także kompleksową obsługę. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.
Od momentu wdrożenia serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Jak podkreślił Czuk, ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.
Najczęściej klienci, korzystając z PGE eBOK weryfikowali stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzali aktualne saldo i wskazania licznika, a także przedłużali umowę lub wybierali nową ofertę.
Prezes PGE Obrót zaznaczył, że elektroniczne BOK to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. "Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach" - dodał Czuk.
Natomiast w elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci korzystali szczególnie z możliwości zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu czy o nowych promocjach.
Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.
Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować przez internet, potrzebny jest m.in. PESEL i numer klienta.
Spółka PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Centrala spółki mieści się w Rzeszowie, a oddziały w Białymstoku, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Skarżysku-Kamiennej i Zamościu. Obsługuje 5 mln klientów. W spółce pracuje ok. 1400 osób.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Coraz więcej klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego biura obsługi