PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Coraz więcej klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego biura obsługi

Autor: PAP
12-04-2017 14:58
Coraz więcej klientów PGE Obrót korzysta z elektronicznego biura obsługi
Fot. Shutterstock

Klienci PGE Obrót z Rzeszowa coraz chętniej korzystają z internetowych narzędzi kontaktu z firmą. Dotychczas założyli już ponad 140 tys. profili elektronicznym Biurze Obsługi Klienta PGE eBOK. Dodatkowo blisko 10 tys. z nich korzysta z mobilnego biura obsługi.

Rzeszowska PGE Obrót to spółka zajmująca się w PGE Polskiej Grupie Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.
Jak poinformował PAP prezes zarządu PGE Obrót Dariusz Czuk, jednym z celów firmy jest rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu z klientami. "Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić nie tylko klienta, ale także technologię" - dodał.

Uruchomione jesienią 2015 r. elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny kontakt ze sprzedawcą energii, ale także kompleksową obsługę. Zastąpiło ono 5 różnych, oddzielnych systemów.

Od momentu wdrożenia serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad 140 tys. klientów. Blisko 10 tys. osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Jak podkreślił Czuk, ta grupa odbiorców systematycznie rośnie.

Najczęściej klienci, korzystając z PGE eBOK weryfikowali stan rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzali aktualne saldo i wskazania licznika, a także przedłużali umowę lub wybierali nową ofertę.

Prezes PGE Obrót zaznaczył, że elektroniczne BOK to także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. "Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach" - dodał Czuk.

Natomiast w elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń mobilnych m.in. smartfona, klienci korzystali szczególnie z możliwości zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego upłynięciu czy o nowych promocjach.

Korzystanie z pełnej funkcjonalności aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w serwisie PGE eBOK.

Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować przez internet, potrzebny jest m.in. PESEL i numer klienta.

Spółka PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Centrala spółki mieści się w Rzeszowie, a oddziały w Białymstoku, Warszawie, Łodzi, Lublinie, Skarżysku-Kamiennej i Zamościu. Obsługuje 5 mln klientów. W spółce pracuje ok. 1400 osób.
Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

PGE [PGE]

kurs:

8.98 PLN -0.32 (-3.44%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

29 772 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

575 509 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.