Czas na mobilne contact center

Czas na mobilne contact center
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy i szybki czas wdrożenia, to dwa czynniki, na które firmy zwracają szczególną uwagę, decydując się na wdrożenie systemu contact center. W najbliższym czasie rynek zdominują centra mobilne i praca zdalna konsultantów.

Z badania przeprowadzonego przez spółkę Integrated Solutions należącą do Orange Polska, wynika, że łatwa integracja ze środowiskiem IT firmy (35 proc. wskazań) i szybki czas wdrożenia (30 proc.), to dwa czynniki, na które firmy rozważające wdrożenie contact center zwracają szczególną uwagę. Firmy, które już posiadają takie rozwiązania podnoszą rolę integracji i ergonomiczny interfejs systemu (75 proc.), a także możliwość raportowania (38 proc.).
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czas na mobilne contact center

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!