Od drugiej połowy maja br. oferta sprzedaży energii elektrycznej dla klientów biznesowych z sektora małych i średnich firm jest dostępna w sprzedaży on-line. EDF Polska jest pierwszą firmą, spośród dużych graczy na polskim rynku energetycznym, która oferuje taką możliwość.
Proces zakupu energii może zostać przeprowadzony w całości on-line z wysyłką umowy na skrzynkę email, lub kurierem.
- Dzisiejsi przedsiębiorcy koncentrują się przede wszystkim na rozwoju firmy. Szukają oszczędności, ale nie mają czasu na przechodzenie przez długi proces zawierania umowy i wypełniania formalności. Sprzedaż on-line w Polsce, również w sektorze B2B, dynamicznie rośnie, co potwierdza, że właściciele firm mają zaufanie do zakupów on-line – mówi Matthew Nunn, dyrektor sektora małych i średnich przedsiębiorstw w EDF Polska.
EDF Polska jest obecna w segmencie MŚP od lutego 2015 roku. Spółka z sukcesem weszła na rynek sprzedaży skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw. W pierwszym roku działalności zakontraktowany wolumen sprzedaży energii wyniósł 400 GWh, a liczba obsługiwanych punktów sprzedaży energii zbliża się do 5 tys.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: EDF Polska rozpoczyna sprzedaż energii elektrycznej on-line