Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Tauron Ciepło

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Tauron Ciepło
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W Tauron Ciepło wdrażana jest nowa platforma internetowa - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - eBOK. Użytkownikiem serwisu eBOK Tauron Ciepło może zostać każdy klient, który zawarł ze spółką umowę sprzedaży ciepła lub umowę kompleksową dostawy ciepła.

Platforma eBOK to kanał komunikacji usprawniający obsługę klientów, którzy dzięki niemu mają możliwość wglądu w swoje dane za pośrednictwem Internetu. Ta bezpłatna platforma internetowa jest narzędziem wspierającym Biuro Obsługi Klienta Tauron Ciepło.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta w Tauron Ciepło

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!