1 lipca b.r. Enea Centrum przejmie od Enea Operator dużą część zadań, związanych z obsługą klienta. Wiąże się to z przejściem do spółki Enea Centrum kolejnej grupy pracowników operatora, tym razem około 500 osób.
W Enea Operator pozostaną zadania związane z obsługą tzw. umów wielkiego odbioru, procesami przyłączania klientów do sieci i zmiany sprzedawcy oraz pozyskiwaniem i udostępnianiem danych pomiarowych.
- Enea Centrum będzie zatem w całości odpowiadała za obsługę pierwszej linii kontaktu z klientem, zarówno w Biurach Obsługi Klienta jak i w Contact Center. W pierwszej kolejności korzyści z tej zmiany odczują klienci Contact Center, którzy coraz więcej spraw będą mogli załatwić bez wychodzenia z domu, poprzez telefon czy e-mail - informuje Sławomir Krenczyk, rzecznik prasowy Enei.
Enea podaje, że z punktu widzenia klientów Biur Obsługi Klienta 1 lipca br. niewiele się zmieni, bo w dalszym ciągu będą oni obsługiwani przez te same osoby, choć zatrudnione nie w Enea Operator, a w Enea Centrum.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Enea Centrum przejmuje część zadań od Enea Operator