Enea, pełniąc funkcję tzw. sprzedawcy rezerwowego, gwarantuje klientom poszkodowanym przez nieprofesjonalnych sprzedawców energii elektrycznej zachowanie ciągłości dostaw prądu - deklaruje firma.
Na rynku energii elektrycznej obserwowany jest dynamiczny przyrost umów rezerwowych w porównaniu do ubiegłych lat. Wzrost liczby tego typu umów jest związany z zaprzestaniem świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej przez niektóre firmy. Powyższe okoliczności wskazują jak bardzo ważne jest posiadanie umów z rzetelnym i wiarygodnym sprzedawcą.
Taryfa sprzedawcy rezerwowego jest z założenia rozwiązaniem przejściowym. Enea posiada w swojej ofercie rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.
- Klientów biznesowych, którzy nagle zostali bez sprzedawcy energii elektrycznej i stoją w obliczu konieczności zakupu energii w cenie wyższej, niż uzgodniona z dotychczasowym sprzedawcą, zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi przedstawicielami w celu zawarcia nowej umowy na warunkach rynkowych - oznajmił Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
Firma zachęca klientów do kontaktu z firmą w celu dopasowania oferty do swoich potrzeb. Również klienci z gospodarstw domowych mogą skorzystać z szerokiej gamy produktów Enei lub w przypadku przejścia na umowę kompleksową (dystrybucja i sprzedaż), również z zakupu energii po cenach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w taryfie dla gospodarstw domowych, tzw. taryfie G.
- Enea w szczególny i odpowiedzialny sposób podchodzi do taryfy rezerwowej skierowanej dla gospodarstw domowych, dlatego zaproponowane w niej przez Eneę warunki nie będą stanowiły istotnego, dodatkowego obciążenia. Jednocześnie, dla zapewnienia oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią 611 111 111, wejścia na naszą stronę internetową www.enea.pl lub odwiedzenia naszych Biur Obsługi Klienta - poinformował Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.
KOMENTARZE (1)
Do artykułu: Enea ma ofertę dla klientów, którzy stracili dostawcę prądu