Enea ma ofertę dla klientów, którzy stracili dostawcę prądu

Enea, pełniąc funkcję tzw. sprzedawcy rezerwowego, gwarantuje klientom poszkodowanym przez nieprofesjonalnych sprzedawców energii elektrycznej zachowanie ciągłości dostaw prądu - deklaruje firma.

Firma zachęca klientów biznesowych i indywidualnych do kontaktu z Eneą w celu podpisania nowej umowy na możliwie najkorzystniejszych warunkach.

Na rynku energii elektrycznej obserwowany jest dynamiczny przyrost umów rezerwowych w porównaniu do ubiegłych lat. Wzrost liczby tego typu umów jest związany z zaprzestaniem świadczenia usług sprzedaży energii elektrycznej przez niektóre firmy. Powyższe okoliczności wskazują jak bardzo ważne jest posiadanie umów z rzetelnym i wiarygodnym sprzedawcą.

Taryfa sprzedawcy rezerwowego jest z założenia rozwiązaniem przejściowym. Enea posiada w swojej ofercie rozwiązania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych.

- Klientów biznesowych, którzy nagle zostali bez sprzedawcy energii elektrycznej i stoją w obliczu konieczności zakupu energii w cenie wyższej, niż uzgodniona z dotychczasowym sprzedawcą, zapraszamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi przedstawicielami w celu zawarcia nowej umowy na warunkach rynkowych - oznajmił Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.

Firma zachęca klientów do kontaktu z firmą w celu dopasowania oferty do swoich potrzeb. Również klienci z gospodarstw domowych mogą skorzystać z szerokiej gamy produktów Enei lub w przypadku przejścia na umowę kompleksową (dystrybucja i sprzedaż), również z zakupu energii po cenach zatwierdzonych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w taryfie dla gospodarstw domowych, tzw. taryfie G.

- Enea w szczególny i odpowiedzialny sposób podchodzi do taryfy rezerwowej skierowanej dla gospodarstw domowych, dlatego zaproponowane w niej przez Eneę warunki nie będą stanowiły istotnego, dodatkowego obciążenia. Jednocześnie, dla zapewnienia oferty jak najlepiej dopasowanej do potrzeb Klienta, zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią 611 111 111, wejścia na naszą stronę internetową www.enea.pl lub odwiedzenia naszych Biur Obsługi Klienta - poinformował Bartosz Zieliński, dyrektor Departamentu Sprzedaży w Enei.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Enea ma ofertę dla klientów, którzy stracili dostawcę prądu

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!