Enea zmienia strategię w segmencie detalicznym

Enea zmienia strategię w segmencie detalicznym
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Strategią grupy jest odbudowa pozycji rynkowej pod kątem uzyskiwania jak największego udziału w rynku. To będzie się prawdopodobnie odbywało kosztem marży. Stąd też zakładamy, że trend jeśli chodzi o wynik tego segmentu (obrotu - wnp.pl) w krótkim okresie będzie negatywny – powiedział Hubert Rozpędek, członek zarządu ds. ekonomicznych Enei.

Poznańska grupa energetyczna Enea przedstawiła dzisiaj wstępne wyniki za IV kwartał 2011 roku i takież wyniki za 2011 rok. Jedynym segmentem działalności grupy w 2011 roku, w którym wobec roku poprzedniego zanotowała ona zarówno spadek przychodów – o 6,6 proc. jak i EBITDA – o 26,3 proc. okazał się segment obrotu energią elektryczną.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Enea zmienia strategię w segmencie detalicznym

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!