PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa Obrót: żeby zbyt długo nie stać w kolejkach

Autor: wnp.pl (Jerzy Dudała)
27-09-2017 09:01
Energa Obrót: żeby zbyt długo nie stać w kolejkach
Fot. Shutterstock

W spółce Energa Obrót podjęto działanie z myślą o osobach, dla których oczekiwanie w kolejce może być szczególnie uciążliwe.

  • W salonach firmy pojawiły się nowe kolejkomaty. Dzięki nim kobiety w ciąży, niepełnosprawni, rodzice z dziećmi oraz seniorzy będą obsługiwani w szybszym tempie.
  • Wybierając w salonach spółki przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem.
  • Wprowadzenie systemu „pierwszeństwa obsługi” jest elementem szerszej akcji związanej z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA.
Po wdrożeniu usługi internetowej rezerwacji wizyt w salonach, Energa Obrót postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia dla odbiorców energii. 

Firma zadbała w szczególny sposób o potrzeby czterech grup klientów: kobiet w ciąży, rodziców z dziećmi do 3 roku życia, niepełnosprawnych oraz seniorów w wieku powyżej 75 lat. 

 Pamiętają o wszystkich


Wybierając w salonach Energi Obrót przycisk „pierwszeństwo obsługi” na panelach kolejkomatów, osoby z wymienionych grup otrzymują wydrukowany numerek uprawniający do skrócenia czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantem. 

W spółce wskazują, że przy tym system priorytetowej obsługi zaprogramowany jest tak, żeby zadbać o komfort wszystkich klientów odwiedzających dany salon, nie tylko osób z uprzywilejowanej kolejki. 

W pierwszej kolejności obsługiwani są klienci, którzy dokonali internetowej rezerwacji wizyty, następnie kolejno na zmianę osoby z kolejki pierwszeństwa i z kolejki standardowej.

- Wprowadzenie systemu „pierwszeństwa obsługi” jest elementem szerszej akcji związanej  z wdrażaniem nowej Strategii Grupy Energa opartej na szacunku dla klienta - mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes Energi Obrót SA. - Kierując się jej założeniami, wprowadzamy szereg ofert i rozwiązań mających ułatwić korzystanie z naszych usług. Na każdym kroku staramy dopasować się do potrzeb klientów, podnosząc standardy obsługi. Poza wprowadzeniem udogodnienia dedykowanego uprzywilejowanej grupie klientów, w zeszłym roku wdrożyliśmy także dostępny dla każdego klienta system internetowej rezerwacji wizyty w salonach. Dzięki tym rozwiązaniom skróciliśmy czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 824 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

564 732 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 097 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.