PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa przygotowuje się do testów technologii start-upu Quantum Lab

Autor: wnp.pl (ICH)
30-04-2018 13:32 |  aktualizacja: 30-04-2018 19:51
Energa przygotowuje się do testów technologii start-upu Quantum Lab

Energa przygotowuje się do testów wdrażania technologii start-upu Quantum Lab dotyczącej rozpoznawania i analizy emocji podczas rozmów z klientami

Fot. Shutterstock

Energa przygotowuje się do testów wdrażania technologii rozpoznawania i analizy emocji podczas rozmów z klientami. Rozwiązanie gdańskiego start-upu Quantum Lab, bo o nie chodzi,  ma pomóc w dalszej poprawie jakości obsługi w salonach i na infolinii grupy Energa. Udział klientów w pilotażowych testach, badających stan emocjonalny, będzie zależny od ich zgody na taką rozmowę – informuje spółka.

  • Energa przygotowuje się do testów wdrażania technologii rozpoznawania i analizy emocji podczas rozmów z klientami; każdy klient będzie pytany o zgodę na udział w badaniu.
  • Chodzi o rozwiązania gdańskiego start-upu Quantum Lab (Quantum Welcome i Quantum Feedback); testy innowacyjnej technologii mają trwać 6 miesięcy.
  • Energa wskazuje, że dzięki rozwiązaniom Quantum Lab będzie można poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji.
Od 2 maja br. w salonie Energi Obrót w Gdyni, a później w telefonicznej infolinii spółki prowadzony będzie pilotaż dwóch systemów gdańskiej firmy Quantum Lab: Quantum Welcome i Quantum Feedback.

Czytaj także: PGNiG, Tauron i Energa wejdą w blockchain?

Energa podaje, że, jak zapewnia firma pilotująca wdrażanie systemów, pozwalają one na bieżąco, podczas rozmowy, rejestrować i analizować emocje, dostarczając danych m.in. o reakcjach na określone bodźce. Można będzie zatem, wskazuje Energa, poznać, jakie są emocjonalne reakcje klientów, m.in. na proponowane produkty lub na sposób prowadzenia rozmowy w sprawie reklamacji. Dane te posłużą dalszemu rozwojowi oferty spółki, a także pozwolą na doskonalenie procedur firmy w kontaktach z klientami.

Czytaj również: PGE przebadała technologie start-upów Terra Hexen i Lukin Labs

– Zmiany w otoczeniu konkurencyjnym spółki, jakie obecnie zachodzą, istotnie wpływają na jej przyszłość. W perspektywie 3-5 letniej spółki obrotu, działające w grupach energetycznych, muszą przeformułować swoje podejście do produktu i sprzedaży Widzimy, że konkurowanie coraz bogatszą ofertą sprzedaży energii, atrakcyjną ceną nie wystarczy. Chcąc zapewnić grupie wysoką konkurencyjność, rozwijamy zarówno ofertę jak i kompetencje naszych pracowników, które będą fundamentem przyszłych przychodów. – mówi Dariusz Chrzanowski, wiceprezes spółki Energa Obrót.

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

30 869 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

584 990 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.