PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Energa rozwija sieć sprzedaży w formule z wizytą u klienta

Autor: wnp.pl (ICH)
13-04-2018 20:23 |  aktualizacja: 13-04-2018 20:36
Energa rozwija sieć sprzedaży w formule z wizytą u klienta

Energa Obrót wprowadziła sprzedaż energii elektrycznej i gazu w formule z wizytą u klienta na rodzimym terenie działania

Fot. mat. pras. Energa

Energa Obrót wprowadziła sprzedaż energii elektrycznej i gazu w formule z wizytą u klienta na rodzimym terenie, czyli na obszarze działania dystrybutora energii z grupy, którym jest Energa Operator. Dotychczas mobilni przedstawiciele Energi Obrót działali tylko poza macierzystym obszarem działania spółki.

- Zdajemy sobie sprawę, że w natłoku obowiązków nasi klienci mogą nie mieć czasu, aby odwiedzić salon sprzedaży, zwłaszcza, jeśli jest on oddalony od ich miejsca zamieszkania. Dlatego naszą rolą jest dotarcie do nich tam, gdzie akurat się znajdują. Chcemy, aby klienci mogli porozmawiać z naszymi przedstawicielami bez potrzeby wychodzenia z domu - powiedział Dariusz Chrzanowski, p.o. prezesa zarządu Energi Obrót.
Energa wskazuje, że poznanie szczegółowej oferty i możliwość zadania pytań doradcy to duże ułatwienie dla klientów, ale bywa też jednak polem do nadużyć. Dlatego Energa po raz kolejny angażuje się w działania edukacyjne i ostrzega przed działaniami nieuczciwych sprzedawców.

- Każdy przedstawiciel Energi, który odwiedzi klienta w domu, musi posiadać imienny identyfikator. Jego tożsamość i rzetelność zawsze można sprawdzić. Wystarczy zadzwonić do nas, a konsultant infolinii potwierdzi, czy odwiedzającym jest nasz pracownik, czy może nierzetelny sprzedawca próbuje dopuścić się oszustwa. Wiarygodność i uczciwość są dla nas najważniejsze. W Enerdze nie ma miejsca dla nieuczciwych praktyk - podkreśla Dariusz Chrzanowski.

Energa rozwija swoją sieć sprzedaży. Klienci spółki mogą załatwić swoje sprawy w blisko 70 salonach stacjonarnych na terenie całego kraju oraz przez infolinię.

- Od lipca zeszłego roku uwaga nowego zarządu Energi Obrót skupiona jest na intensywnym rozwoju obsługi klientów. Stawiamy na nowe, dogodne formy kontaktu. Niektórzy wolą rozmawiać z nami telefonicznie czy przez live chat, a inni korespondować mailowo. Intensywnie rozwijamy te kanały, ale pamiętamy też o tradycyjnych formach, które mogą być czasem bardziej skuteczne - powiedział Dariusz Chrzanowski.

W 2017 roku grupa Energa sprzedała łącznie 23,815 TWh energii elektrycznej, co oznaczało spadek o 3 proc. w porównaniu z wynikami 2016 roku. Był to efekt spadku sprzedaży na rynku hurtowym.

Natomiast na rynku detalicznym (sprzedaż do odbiorców końcowych) grupa Energa odnotowała w ub.r. wzrost sprzedaży elektrycznej. Wyniosła ona 20,615 TWh wobec 19,628 TWh rok wcześniej.

W ub.r. udział EBITDA linii biznesowej sprzedaż grupy Energa w całkowitym zysku EBITDA grupy, który wyniósł 2160 mln zł, wyniósł 4 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

NA GIEŁDZIE

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

Energa SA [ENG]

kurs:

9.00 PLN -0.07 (-0.77%)

Notowania | Analiza techniczna



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

28 938 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

575 509 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 070 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNERZY

  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.