Energa w ramach postępowania zakupowego wybrała firmę Infovide- Matrix na dostawcę rozwiązań IT do obsługi klientów i rozliczeń.
Energa poinformowała, że do udziału w postępowaniu zakupowym zaproszono 14 firm. Analizą materiałów negocjacyjnych zajmował się Zespół Negocjacyjny, w skład którego wchodzili przedstawiciele czterech głównych spółek grupy Energa. Natomiast w przygotowanie materiału zaangażowana była m.in. firma doradcza oraz kancelaria prawna specjalizująca się w obszarze IT.
Energa ocenia, że realizacja inwestycji nie tylko usprawni jakość procesu rozliczania produktów i usług, ale także obniży koszty obsługi klienta. Wdrożenie nowego systemu to także odpowiedź grupy Energa na wyzwania związane z planowanym uwolnieniem taryfy G i nowym prawem energetycznym.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Energa wdraża nowy system obsługi sprzedaży