Firma outsourcingu zakupu energii elektrycznej, Euro-Energia, planuje systematycznie powiększać wartość zarządzanego wolumenu nabywczego, który obecnie przekracza 1 mld zł i upublicznienie w przyszłym roku, wynika z wypowiedzi dla agencji ISB prezesa spółki Jacka Gwoździa.
Klientami Euro-Energii są obecnie m.in. BP, Getin Noble Bank, Jeronimo Martins Dystrybucja (Biedronka), Philip Morris Polska.
"Do połowy września możemy pozyskać czterech kolejnych znaczących klientów, w tym bank i sieć handlową, które mają po ok. 300 placówek" - zaznaczył Jacek Gwóźdź.
Dodał, że w strategia spółki obejmuje nie tylko rozbudowę grupy zakupowej i zwiększenie siły wolumenowej, ale rozszerzanie oferty dla klientów.
"Nasi klienci mogą zaoszczędzić nawet do 20% na kosztach energii. Chcemy ponadto rozszerzać usługi o inne działania outsourcingowe, które będą przynosić oszczędności kosztowe dla klientów, jak chociażby wydatki administracyjne. Docelowo chcemy być "bankiem" energii, który oferuje swoim klientom rozbudowane usługi. Rozważamy również inne projekty inwestycyjne. Jeśli zdecydujemy o ich realizacji będziemy dążyć do przeprowadzenia emisji akcji. Tak czy inaczej w przyszłym roku planuję upublicznienie firmy na rynku akcji" - wskazał prezes Euro-Energii.
Euro-Energia działa w formie spółki akcyjnej.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Euro-Energia planuje upublicznienie w 2011 roku