Historia Engie pokazuje, że znaczenie klienta rośnie z roku na rok - wskazuje Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska.
Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska, wskazuje, że konsumenci chcą mieć energię czystą tzn. wytwarzaną i dystrybuowaną z jak najmniejszą szkodą dla środowiska, ale na tym bynajmniej nie kończy się znaczenie klientów.
- U klientów rośnie świadomość konieczności oszczędzania energii i ta konieczność nie wynika tylko z pobudek ekonomicznych. Wynika także z przekonania, że dla środowiska, dla planety ma to znaczenie i my to w grupie obserwujemy - m.in. wskazuje Jan Woźniak.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.