J. Woźniak, Engie Polska: znaczenie klienta rośnie z roku na rok

J. Woźniak, Engie Polska: znaczenie klienta rośnie z roku na rok
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Historia Engie pokazuje, że znaczenie klienta rośnie z roku na rok - wskazuje Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska.

Jan Woźniak, dyrektor zarządzający Engie Polska, wskazuje, że konsumenci chcą mieć energię czystą tzn. wytwarzaną i dystrybuowaną z jak najmniejszą szkodą dla środowiska, ale na tym bynajmniej nie kończy się znaczenie klientów.

- U klientów rośnie świadomość konieczności oszczędzania energii i ta konieczność nie wynika tylko z pobudek ekonomicznych. Wynika także z przekonania, że dla środowiska, dla planety ma to znaczenie i my to w grupie obserwujemy - m.in. wskazuje Jan Woźniak.

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!