Jak uniknąć blokady linii w czasie awarii energetycznej?

Jak uniknąć blokady linii w czasie awarii energetycznej?
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jednym z najważniejszych wyzwań dla sektora energetycznego jest obsługa klienta w czasie awarii – wskazuje Krzysztof Borecki, senior sales engineer Interactive Intelligence.

Nasz rozmówca opisuje, że wystarczy atak śnieżycy, która zrywa przewody energetyczne, nagła burza przewracająca słup i już tysiące zaniepokojonych, pozbawionych prądu osób chwyta za słuchawkę telefonu, wbija numer 991 i stara się uzyskać więcej informacji o przerwie w dostawie usługi. Rezultatem jest najczęściej kompletna blokada linii i lawina złych opinii, pojawiających się po zdarzeniu w mediach.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Jak uniknąć blokady linii w czasie awarii energetycznej?

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!